Varning för hinkvis med blod och usla skämt – då släpps Shadow Warrior 2

Robot
Varning för hinkvis med blod och usla skämt – då släpps Shadow Warrior 2
Medlem
Varning för hinkvis med blod och usla skämt – då släpps Shadow Warrior 2

"Who wants some Wang?"

Medlem

"ancient chinese secruuut!"

Medlem

"You wanna wash wang? Or you wanna watch Wang wash wang?"

Medlem

"Oh, damn, I'm running into walls now!"


signatur

// Bacon <3

Medlem

jag spelade aldrig första har man missat nåt kul eller ?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jag spelade aldrig första har man missat nåt kul eller ?

Gillar du Duke Nukem 3D så gillar du Shadow Warrior. Samma typ av humor, samma typ av gameplay och samma grafiska nivå. Om du inte spelat Duke Nukem 3D så har du för det första gjort fel någonstans så då får du jämföra det med Doom 1-2 istället, fast med en jävla massa fånigt bra humor.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jag är väldigt förväntansfull sedan en tid tillbaka. Älskade det första spelet och jag tycker att det var överlägset Duke Nukem. Även om humorn levererades på samma sätt så hade Shadow warrior både bätte voice acting och bättre one-liners. Bättre allt faktiskt.

Medlem

"It is a blood bucket, so yeah, there was old blood."

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jag spelade aldrig första har man missat nåt kul eller ?

Första spelet ja.

Remaken, alltså föregångaren till det här spelet är ett ok men enformigt spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Första spelet fick en hel del kritik fast dess singelplayer är betydligt mer kompentent än majoriteten av moderna fps-spel som släppts de senaste 10 åren.

Ett av de få spel som jag funderar på att boka


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tyckte det första spelet blev för monotont efter någon timme.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Skribent
Skrivet av magma:

Första spelet fick en hel del kritik fast dess singelplayer är betydligt mer kompentent än majoriteten av moderna fps-spel som släppts de senaste 10 åren.

Ett av de få spel som jag funderar på att boka

Tyckte första spelet var charmigt men blev rätt repetitivt tack vare en oinspirerad bandesign. Men jag testade tvåan på Gamescom och gillade vad jag såg. Kommer nog en text om det vad det lider här på FZ, men det är mer öppet och vertikalt än tidigare, och ett hejdlöst tempo.

1
Skriv svar