The Division kopierar Battlefield, får publika testservrar

Robot
Medlem
The Division kopierar Battlefield, får publika testservrar

Jag får ändå säga att jag är imponerad av deras beslutsamhet att få ordning på spelet.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Kopierar Battlefield? Battlefield var väl knappast först med publika testservrar.

Medlem
Skrivet av Svinfet:

Kopierar Battlefield? Battlefield var väl knappast först med publika testservrar.

Nej knappast.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Redaktör
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av Svinfet:

Kopierar Battlefield? Battlefield var väl knappast först med publika testservrar.

Nej knappast.

Ingen har påstått att BF var först. Men det fick mycket uppmärksamhet, därför känns referensen given.


signatur
Medlem

Efter några månader utan att spela kikade jag in igen för några dagar sedan och provade bl.a. "Underground"-uppdragen osv... Inte dåligt. Ser fortf mycket potential i det här spelet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av Svinfet:

Kopierar Battlefield? Battlefield var väl knappast först med publika testservrar.

Nej knappast.

Ingen har påstått att BF var först. Men det fick mycket uppmärksamhet, därför känns referensen given.

Har inte blizzard använt det för WoW sedan TBC och dessa bör väl vara rätt så uppmärksammade.
Eve online har det också med singularity, vet inte riktigt när den startade första gången dock men gissningsvis under 2004.
Och innan dess fanns det säkert ett par som höll på med det.

Medlem

"kopierar Battlefield", låter det inte bättre att bara skriva att dem får testservrar istället? Låter som nyheten är mer om att dem "kopierar" än att dem får testservrar.

Medlem
Medlem
Skrivet av Dahlis87:

"kopierar Battlefield", låter det inte bättre att bara skriva att dem får testservrar istället? Låter som nyheten är mer om att dem "kopierar" än att dem får testservrar.

clickbait

Medlem

Är där folk som fortfarande spelar?
Köpte spelet, spelade en timme, har inte spelat sen dess.
Tråkigt då det hade potential.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Är där folk som fortfarande spelar?
Köpte spelet, spelade en timme, har inte spelat sen dess.
Tråkigt då det hade potential.

Spelar lite av och till

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Jag får ändå säga att jag är imponerad av deras beslutsamhet att få ordning på spelet.

Håller med. Jag har inte köpt spelet, men när dom gör något sånt här så blir man sugen.

Gnällkuk

Kanske dags att damma av spelet snart igen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar