Sega visar positivt resultat – tack vare Total War: Warhammer

Robot
Sega visar positivt resultat – tack vare Total War: Warhammer
Medlem
Sega visar positivt resultat – tack vare Total War: Warhammer

Pachinko är märkligt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Pachinko är märkligt.

Det är kaos och ganska vackert

Medlem

Såsåssåså sega se nu till att få fart på trollen och släpp High Elves till warhammer så blir jag nöjd =D

Medlem
Skrivet av Natrium:

Såsåssåså sega se nu till att få fart på trollen och släpp High Elves till warhammer så blir jag nöjd =D

Eller hur, väntar med att spela mer tills wood elves kommer.

Skrivet av Elixx:
Skrivet av Natrium:

Såsåssåså sega se nu till att få fart på trollen och släpp High Elves till warhammer så blir jag nöjd =D

Eller hur, väntar med att spela mer tills wood elves kommer.

Skaven! Skaaaaveeeeen!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av SamuelSvensson:
Skrivet av Elixx:
Skrivet av Natrium:

Såsåssåså sega se nu till att få fart på trollen och släpp High Elves till warhammer så blir jag nöjd =D

Eller hur, väntar med att spela mer tills wood elves kommer.

Skaven! Skaaaaveeeeen!

Skaven kommer nog vid ett end times dlc. Plötsligt så finns det en enorm skaven arme som belägrar varje stad.

Medlem

Pachinkohallar måste upplevas. Ljudet är öronbedövande.

Medlem

Vinner man pengar på det eller vad är det frågan om ?

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Vinner man pengar på det eller vad är det frågan om ?

Typ men eftersom gambling är olagligt i Japan så vinner man istället kulor som man sen kan växla in mot cyklar och grejer i butiker utanför. Extremt konstigt system.

Medlem

Bra! Då kan dom passa på att släppa TW: Warhammer 40k också nu när dom är i farten.

1
Skriv svar