Hearts of Iron 4

Medlem
Hearts of Iron 4

Så var det äntligen här och det är dags att göra det som Hitler inte klarade. Världsherravälde.

Planen var enkel. Vinn Andra världskriget med samma taktik som Tyskarna hade planerat men med lite annat utförande. Och allt gick som det gjorde för 80 år sedan tills jag måste fatta ett beslut om Japan eller Kina.
Jag valde att gå mot mina första planer och välja att hålla goda relationer med Kina. Just nu har jag Rommel där tillsammans med tre SS- och tre pansar-divisioner. JAPAN SKA BORT FRÅN KINA! Sen gick allt utför i beslutsfattandet.
Det blev en riktig What if-fest. Har Slovakien som lydstat och ska förhoppningsvis kunna byta Danizg mot att polakerna får annektera Slovakien.
Annars tror jag inte det har hänt så mycket konstigt. Jo... Glömde nästan att det fascistiska partiet i USA har 43% "makt" och det är val nästa år. Kanske blir en intressant allians.

#blogg

Medlem
Hearts of Iron 4

En liten AAR in the making? Screenshots?

Medlem

Kan inte ge någon fortsättning eller screenshots förens tidigast måndag tyvärr...

Medlem

Jag placerad fint en atombbomb i Danmark, sedan sket det sig ordentligt för Facist Sverige. haha

1
Skriv svar