Watch Dogs 2 – staden och datumet har redan läckt

Robot
Watch Dogs 2 – staden och datumet har redan läckt
Medlem
Watch Dogs 2 – staden och datumet har redan läckt

Ett misstag - precis som hela första spelet var.

Medlem

Lär tyvärr bli en ganska minimerad skara som spelar tvåan. Jag tror de flesta med mig kände sig lite lurade på konfekten när ettan kom. Det såg oerhört bra ut i förhandstittar, men spelupplevelsen var inte bra när det väl släpptes. Själv tror jag att jag spelade några timmar, sen dess har spelet legat och samlat damm.

rot
Medlem

Kolla källkoden på watchdogs.com

Gnällkuk

Jag tror helt klart på ett misstag, ett dygn innan är lite klent. Hade det varit planerat borde det kommit tidigare. Sen förstår jag mig inte på att ha en artikel som är vinklad och sedan en omröstning, du kommer givetvis få vinklade svar. Ungefär som Aftonbladet eller om det var Expressen som hade en artikel om någon som hade blivit attackerad av en hund och sedan la upp en omröstning med frågan "är du rädd för hundar?" ackompanjerad av en bild som denna

Undrar om man hade fått annat gensvar om man valt något som denna?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av magiul:

Lär tyvärr bli en ganska minimerad skara som spelar tvåan. Jag tror de flesta med mig kände sig lite lurade på konfekten när ettan kom. Det såg oerhört bra ut i förhandstittar, men spelupplevelsen var inte bra när det väl släpptes. Själv tror jag att jag spelade några timmar, sen dess har spelet legat och samlat damm.

Har inte spelat 1:an, men baserat på Assassin's Creed, så var ju 1:an skit jämfört med tvåan.

Det kan ju bli bra nu när de blivit lite varma i kläderna.

Medlem

Hög potential i ettan, men liksom The Order en superkalkon utan dess like. Tio år gamla spel känns mer fräscha. När den närmaste konkurrenten trots allt är GTAV blev det nästan ofrivilligt underhållande så dåligt det var.

Poängen i slutändan var att man inte fick någon som helst lust att spela förbi de första två plågsamma timmarna (som man tog sig igenom i en förhoppning om att det skulle "bli bättre").

Men UBI har säkert bundit ihop storyn med bla AC och framtida planer på ett sådant vis att WD redan beskrivs i interna historien som "en lyckad lansering av ny IP" eftersom de kommande 10 åren är planerade.

Storymässigt blev ju AC allt sämre och mekaniken blev måttligt bättre, för att på sistone blivit sämre igen. Trean/fyran uppskattade jag på många sätt ska erkännas.

Medlem

Gillade ettan trots allt. Ser fram emot tvåan, SF låter grymt!

Medlem
Skrivet av rot:

Kolla källkoden på watchdogs.com

Haha.

Ambassadör
Xbox

Mer skräp.


signatur

Jump in.

Medlem

Watch_Dogs och SimCtiy toppar min "spel man aldrig skulle ha köpt"-lista.
Försökte spela Watch_Diogs med diverse moddar men det är fortfarande lika dåligt.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Ett misstag - precis som hela första spelet var.

Jag gillar det...är väl en av de få som gör det...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Avstängd

Gillar inte spel som försöker göra de bättre än GTA, det går inte.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jag förstår inte varför man ofta ska försöka göra uppföljare till spel som var mindre bra och gjorde många besvikna och arga. Det innebär ju alltid att dessa uppföljare får en rejäl uppförsbacke och blir både hånade och hatade innan det ens har släppt. Bättre att gå vidare.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av EGS8877:

Jag förstår inte varför man ofta ska försöka göra uppföljare till spel som var mindre bra och gjorde många besvikna och arga. Det innebär ju alltid att dessa uppföljare får en rejäl uppförsbacke och blir både hånade och hatade innan det ens har släppt. Bättre att gå vidare.

Kan tänka mig att de har svårt att se utanför "mjölka-en-spelserie"-mallen. Räknade säkert med att det skulle bli en hit, och Mallen hade redan aktiverats, tar nog tid att få stopp på den.


signatur

Jump in.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av magiul:

Lär tyvärr bli en ganska minimerad skara som spelar tvåan. Jag tror de flesta med mig kände sig lite lurade på konfekten när ettan kom. Det såg oerhört bra ut i förhandstittar, men spelupplevelsen var inte bra när det väl släpptes. Själv tror jag att jag spelade några timmar, sen dess har spelet legat och samlat damm.

Det är Ubisoft vi pratar om. Är det något de är bra på är det att sälja sina produkter, och när PR-maskineriet drar igång för Watch Dogs 2 ska du nog se det blir allt annat än en "ganska minimerad skara" som köper spelet, även om det skulle visa sig vara mediokert än en gång.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Ett misstag - precis som hela första spelet var.

Boom!

Medlem

Får väl också sålla mig till de få som gillade 1:an.
Vart också redigt besviken som de flesta på det grafiska, men tyckte ändå spelet i sig hade någonting som gjorde det skoj!
Även om det givetvis kunde gjorts hundra gånger bättre..

Jag ser fram emot del 2 med spänning iaf

Skrivet av breahl:

Gillar inte spel som försöker göra de bättre än GTA, det går inte.

Själva 3:e persons delen av WD (förutom bilkörningen) VAR bättre än gta....tills Gta V kom ut.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Var mer än nöjd med första Watch_Dogs, så det här ska bli trevligt!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag hade knappt hört om Watch Dogs innan jag spelade det så jag hade inga förväntningar på det alls men jag gillade faktiskt ettan


signatur

Good Night, Good Luck

Medlem

Sämsta game trailern någonsin?

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Det är Ubisoft vi pratar om. Är det något de är bra på är det att sälja sina produkter, och när PR-maskineriet drar igång för Watch Dogs 2 ska du nog se det blir allt annat än en "ganska minimerad skara" som köper spelet, även om det skulle visa sig vara mediokert än en gång.

Iofs sant. Kom och köp - konserverad gröt!

1
Skriv svar