Rykte: The Division blir film, Jake Gyllenhaal i stor roll

Robot
Rykte: The Division blir film, Jake Gyllenhaal i stor roll
Medlem
Rykte: The Division blir film, Jake Gyllenhaal i stor roll

Låt mig gissa,

Scen 1
Jake's rollfigur flyger in över Manhattan, solen lägger sig i bakgrunden och ett snöoväder är på väg in över staden.
Fyra kilometer därifrån på ett hustak så står en Riker med ett hagelgevär. Han får syn på helikoptern och öppnar eld.

Scen 2
Nyhetsreportage visar att Jake's rollfigur dog av en hagelbössekrypskytt.
När Jake sedan försöker reloada så är hans karaktär borta.

Scen 3
Jake köper Overwatch och spelar det istället

Fin

Gen
Medlem

Kommer de även i filmen tömma hela magasin på folks huvuden utan att de dör?

Medlem

Det ironiska är att Jake Gyllenhaals mindre kända filmer är otroligt mycket bättre än storfilmerna som han är känd för.

Medlem
Skrivet av Frux:

Det ironiska är att Jake Gyllenhaals mindre kända filmer är otroligt mycket bättre än storfilmerna som han är känd för.

Nightcrawler tycker jag är en av de bästa filmerna på senare år !

Medlem

Skulle kunna bli en riktigt bra film.

Skrivet av Gen:

Kommer de även i filmen tömma hela magasin på folks huvuden utan att de dör?

Föredrar Hot Shots-varianten när han kastar patronerna på fienderna så att dom dör?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bra historia att bygga upp en film kring, kan bli nått

Medlem

någon som minns DooM filmen? just saying.

Medlem

Känns som det mesta som Jake Gyllenhaal sätter tänderna i just nu blir jvligt bra, man få hoppas på det bästa.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av werme:

Låt mig gissa,

Scen 1
Jake's rollfigur flyger in över Manhattan, solen lägger sig i bakgrunden och ett snöoväder är på väg in över staden.
Fyra kilometer därifrån på ett hustak så står en Riker med ett hagelgevär. Han får syn på helikoptern och öppnar eld.

Scen 2
Nyhetsreportage visar att Jake's rollfigur dog av en hagelbössekrypskytt.
När Jake sedan försöker reloada så är hans karaktär borta.

Scen 3
Jake köper Overwatch och spelar det istället

Fin

Du har inte funderat på att flytta till Hollywood? De kan behöva såna som du

Medlem

Det där kan bli riktigt bra, gillar verkligen storyn bakom Division. Hoppas bara att det inte kommer bygga för mycket på hjärndöd action.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av werme:

Låt mig gissa,

Scen 1
Jake's rollfigur flyger in över Manhattan, solen lägger sig i bakgrunden och ett snöoväder är på väg in över staden.
Fyra kilometer därifrån på ett hustak så står en Riker med ett hagelgevär. Han får syn på helikoptern och öppnar eld.

Scen 2
Nyhetsreportage visar att Jake's rollfigur dog av en hagelbössekrypskytt.
När Jake sedan försöker reloada så är hans karaktär borta.

Scen 3
Jake köper Overwatch och spelar det istället

Fin

Du har inte funderat på att flytta till Hollywood? De kan behöva såna som du

Känns som att kvoten för kassa manusförfattare är fylld sedan långt tillbaka

Medlem

Detta kan bli riktigt jäkla bra!
Tror Jake hade passat bra som en agent.

Kom igen nu make this happen

Avstängd

Hade blivit en kanonfilm tror jag!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Gör filmen i samma stil som Flykten från New York , please. Med massor av härliga karaktärer.

Medlem

Hm idéen är intressant men tycker dom tar sig vatten över huvet. Idéerna för filmer finns inte längre man tar spel licenser till bioduken. Doom må säga vara en kass b film, men underhållande var den ändå.

Tycker fler idéer som är värt att se. Tycker exempelvis Benjamin Button med Brad Pitt är en av dom bästa filmerna inom tio år.

Men det är bara jag.

Medlem
Skrivet av Dres81:

Hm idéen är intressant men tycker dom tar sig vatten över huvet. Idéerna för filmer finns inte längre man tar spel licenser till bioduken. Doom må säga vara en kass b film, men underhållande var den ändå.

Jag skulle verkligen kunna se storyn funka riktigt bra, håller man storyn bred så kan man berätta många olika berättelser, och ur olika perspektiv dessutom. Tänk er en trilogi där man i första filmen får följa Jake som agent, och sen i nästa film nån annan,typ en familjefar som blir tvungen att skydda sin familj och fly ur zonen. Gör man det rätt kan det bli ett par grymma filmer.

1
Skriv svar