Total War: Warhammer – lanseringsproblem och snabba lösningar

Robot
Total War: Warhammer – lanseringsproblem och snabba lösningar

Ingen panik, problemen kan vara lättfixade.

#creative-assembly, #total-war-warhammer


Medlem
Total War: Warhammer – lanseringsproblem och snabba lösningar

Så taggad!

Medlem

Inga allvarliga problem då? Kanske skulle bli ett köp i eftermiddag.

Medlem

Va är Warhammer för spel?

Medlem
Skrivet av StefanMedS:

Va är Warhammer för spel?

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160517/lar-dig-allt-om-to...


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Var omöjligt att köra igång en co-op kampanj med en polare, men singelplayer kampanj var inget problem för min del

Medlem

Vart det några roliga bilder ifrån Eventet?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Var omöjligt att köra igång en co-op kampanj med en polare, men singelplayer kampanj var inget problem för min del

Haha. Har de inte fixat den koden än?
Var ju rabalder kring Empire TW med det. Löften om att det skulle finnas vid release. Löften om att det skulle fixas i nästa patch. Löften om att det kommer funka i Napoleon... Sedan har jag inte sett röken av funktionen


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Var omöjligt att köra igång en co-op kampanj med en polare, men singelplayer kampanj var inget problem för min del

Pls no. Har lirat en massa custom battles i väntan på att min kompis ska komma hem så vi kan dra igång co-op kampanjen... Får hoppas att det funkar då.

Medlem

Provade köra co-op med en polare också, funkar inte alls ännu. Provade 10 minuter sen.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Geeks Gaming

Just nu har jag bara problem med att de inte är jätte optimerat. Plus lång laddningstid när man startar spelet... men inget nytt när det gäller Total war spel

Medlem

Känns inte så förvånande, problem och buggar vid release är mer regel än undantag, alltid vettigt att vänta ett par veckor åtminstone med att spela efter släpp för att få en bättre upplevelse, tyvärr.

Medlem

Drog ned nya drivisar och allt flöt sen på.

Medlem

Verkar ju inte vara några direkta problem annars, eller har jag fel? Verkar som flesta kunnat köra det bra vad jag fått se åh höra

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Var omöjligt att köra igång en co-op kampanj med en polare, men singelplayer kampanj var inget problem för min del

Fan kan man körs co-op kampanj??? Har jag missat....det hör blev just ännu bättre! Och då hade det redan en 10/10 av mig

Medlem
Skrivet av AngryBecker:
Skrivet av ForrestFox:

Var omöjligt att köra igång en co-op kampanj med en polare, men singelplayer kampanj var inget problem för min del

Fan kan man körs co-op kampanj??? Har jag missat....det hör blev just ännu bättre! Och då hade det redan en 10/10 av mig

Är mer eller mindre en standard i total war spelen (sen Shogun 2 iaf)

Medlem

Felfritt för mig!

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av AngryBecker:
Skrivet av ForrestFox:

Var omöjligt att köra igång en co-op kampanj med en polare, men singelplayer kampanj var inget problem för min del

Fan kan man körs co-op kampanj??? Har jag missat....det hör blev just ännu bättre! Och då hade det redan en 10/10 av mig

Är mer eller mindre en standard i total war spelen (sen Shogun 2 iaf)

Har väl för få gamers vönner som kör total war serien

Medlem

Men saknar cinemabattles känns som enheterna bara svingar i luften

Medlem

Jag saknar blodet i spelet, jäkla trist att behöva vänta på ett DLC för något som skulle varit med från början!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hotfix kom för en stund sen, fixar buggarna att spelet fastnar vid splashscreen och server browsern blir unresponsive

http://steamcommunity.com/app/364360/discussions/1/3572866636...

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av ForrestFox:

Var omöjligt att köra igång en co-op kampanj med en polare, men singelplayer kampanj var inget problem för min del

Haha. Har de inte fixat den koden än?
Var ju rabalder kring Empire TW med det. Löften om att det skulle finnas vid release. Löften om att det skulle fixas i nästa patch. Löften om att det kommer funka i Napoleon... Sedan har jag inte sett röken av funktionen

Shogun2, Rome2 och Attila har det. Du har missat tre bra spel verkar det som.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Mycket nöjd med spelet hittills, tre timmar in. Körde igång en dvärgkampanj, fick storstryk av orcherna. Svårare än tidigare spel eller har jag inte lärt mig spelet riktigt än Får se vad nästa kampanj blir...

Medlem

...blir greenskins som första nummer.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hade verkligen ingen aning om co-op funktionen....så sjukt kul och smart med gift units....3tim spel med polaren igår. Underbart när man inser att normal nivån är svår på direkten.... Waaagh!

Medlem
Skrivet av AngryBecker:

Hade verkligen ingen aning om co-op funktionen....så sjukt kul och smart med gift units....3tim spel med polaren igår. Underbart när man inser att normal nivån är svår på direkten.... Waaagh!

När man kör co-op så blir det diplomatiska påföljder också, det blir ganska mycket svårare att hålla en stabil diplomati med fraktioner som man vanligtvis, när man kör solo, får en stabil icke-aggressiv pakt med på direkten ^^

1
Skriv svar