Lär dig allt om Total War: Warhammer och lite till

Robot
Medlem
Lär dig allt om Total War: Warhammer och lite till

När släpper ni er recension? Får se om det blir köp första veckan eller inte, Overwatch som konkurerar om tiden!

Skribent
Skrivet av clarre:

När släpper ni er recension? Får se om det blir köp första veckan eller inte, Overwatch som konkurerar om tiden!

19 maj vid tretiden


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Snyft, skavens?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Snyft, skavens?

DLC

Fan vad jag ser fram emot denna titel!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ravenknight:

Snyft, skavens?

DLC

Fan vad jag ser fram emot denna titel!

Jo, samma här. Men jag vill ha mina plague monks damn it!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

detta kommer bli så jävla bra.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Ska bli skoj att lira, men jag ska nog försöka hålla mig några veckor tills de första patcharna och eventuella moddarna har släppts, kommer ju ändå ha witcher-expansionen och lira snart.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Ska bli skoj att lira, men jag ska nog försöka hålla mig några veckor tills de första patcharna och eventuella moddarna har släppts, kommer ju ändå ha witcher-expansionen och lira snart.

Verkar ju rulla ut en del moddar från dag 1.


signatur
1
Skriv svar