Senaste trailern från Uncharted 4 snor konst från Assassin's Creed

Robot
Senaste trailern från Uncharted 4 snor konst från Assassin's Creed

Woops, det visar sig att Nathan Drake inte bara plundrar gravar.

#uncharted-4-a-thiefs-end, #assassins-creed-iv-black-flag


Gnällkuk
Senaste trailern från Uncharted 4 snor konst från Assassin's Creed

Meh, hann inte se den :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

"Den bästa vi gjort"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Eller så var det en hyllning mellan branch-kollegor... men advokaterna gillar ju att göra skäl för sin lön.

Medlem

"en konceptbild för Assassin's Creed IV: Black Black" den var ny. Seriöst ni borde korrekturläsa era artiklar.

Medlem
Skrivet av Keneralen:

"en konceptbild för Assassin's Creed IV: Black Black" den var ny. Seriöst ni borde korrekturläsa era artiklar.

Åh nej! Världen går under!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Keneralen:

"en konceptbild för Assassin's Creed IV: Black Black" den var ny. Seriöst ni borde korrekturläsa era artiklar.

Åh nej! Världen går under!

Men det börjar ju hända i varje artikel...

Medlem
Skrivet av Keneralen:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Keneralen:

"en konceptbild för Assassin's Creed IV: Black Black" den var ny. Seriöst ni borde korrekturläsa era artiklar.

Åh nej! Världen går under!

Men det börjar ju hända i varje artikel...

Vad besvärligt! Jag tror att jag tappar andan!

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Keneralen:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Keneralen:

"en konceptbild för Assassin's Creed IV: Black Black" den var ny. Seriöst ni borde korrekturläsa era artiklar.

Åh nej! Världen går under!

Men det börjar ju hända i varje artikel...

Vad besvärligt! Jag tror att jag tappar andan!

Ok? vad vill du ha sagt med det? Rättstavning borde väl ändå vara naturligt i en artikel?

Redaktör
Skrivet av Keneralen:
Skrivet av Keza:
Skrivet av Keneralen:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Keneralen:

"en konceptbild för Assassin's Creed IV: Black Black" den var ny. Seriöst ni borde korrekturläsa era artiklar.

Åh nej! Världen går under!

Men det börjar ju hända i varje artikel...

Vad besvärligt! Jag tror att jag tappar andan!

Ok? vad vill du ha sagt med det? Rättstavning borde väl ändå vara naturligt i en artikel?

Ja, sånt där missar ska vi själva upptäcka. Vilket vi inte alltid gör - jag beklagar det. Och tack för att du sa till!


signatur
Medlem

uncharted ser så jäkla bra ut, men blev otroligt besviken av första spelet. Älskade delarna då man fick utforska och hoppa runt, men när man blev tvungen att meja ner 50 rebeller i rad stundtals tappade hela spelet sin charm IMO. Är det någon som vet ifall 2an och 3an har mindre skjuta och mer "äventyr"?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Keneralen:
Skrivet av Keza:
Skrivet av Keneralen:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Keneralen:

"en konceptbild för Assassin's Creed IV: Black Black" den var ny. Seriöst ni borde korrekturläsa era artiklar.

Åh nej! Världen går under!

Men det börjar ju hända i varje artikel...

Vad besvärligt! Jag tror att jag tappar andan!

Ok? vad vill du ha sagt med det? Rättstavning borde väl ändå vara naturligt i en artikel?

Ja, sånt där missar ska vi själva upptäcka. Vilket vi inte alltid gör - jag beklagar det. Och tack för att du sa till!

Sarkasm från admins får man inte se varje dag.

Ambassadör
Xbox

Är inte detta piratkopiering? Haha sopor.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av tricky:

Meh, hann inte se den :/

Nu kommer första trailern bli en raritet och få samlarvärde.

Medlem

För jävligt... glöm att jag köper detta nu.

Medlem
Skrivet av Sebovich:

uncharted ser så jäkla bra ut, men blev otroligt besviken av första spelet. Älskade delarna då man fick utforska och hoppa runt, men när man blev tvungen att meja ner 50 rebeller i rad stundtals tappade hela spelet sin charm IMO. Är det någon som vet ifall 2an och 3an har mindre skjuta och mer "äventyr"?

Svårt att säga om det är mindre skjuta men absolut mer varierande skjutande i uppföljarna. Ettan led mycket av att utvecklarna inte riktigt visste vad de höll på med dels i genren och dels med att PS3an var ny att utveckla för vilket ledde till att spelet tappade på vissa plan.
Ettan känns väldigt daterad idag. Uppföljarna håller dock än och tvåan är min absoluta favorit.

Medlem

Fyfan vad jag hatar pappersvändare, easter eggs osv brukade det kallas. Halvt bitter på er rubriksättning med.

Skrivet av SenapsBread:

Fyfan vad jag hatar pappersvändare, easter eggs osv brukade det kallas. Halvt bitter på er rubriksättning med.

Det där är inte ett påskägg eller en hyllning. Det är antigen någon som hatar sitt jobb, eller mockupmaterial som halkat med genom en rejäl fuckup. Sånt här ska inte hända.

/grafiker i spelbranschen sedan 12 år

Medlem
Skrivet av Sebovich:

uncharted ser så jäkla bra ut, men blev otroligt besviken av första spelet. Älskade delarna då man fick utforska och hoppa runt, men när man blev tvungen att meja ner 50 rebeller i rad stundtals tappade hela spelet sin charm IMO. Är det någon som vet ifall 2an och 3an har mindre skjuta och mer "äventyr"?

Unchartedserien har en del avsnitt/kapitel som innehåller lite väl mycket pangpang, ett "problem" de inte skakat av sig till fyran heller, om man ska tro trailers/förhandstittar.

Storyn är dock ännu bättre i tvåan som håller en jämnare kvalitet. Trean lägger sig mittemellan och kan på sina ställen kännas repetiv. Men överlag är det en fantastisk serie med många unika upplevelser och höjdpunkterna i tvåan och trean är magiska.

Jag tyckte "easy" var lagom svårt/utmanande för att ta del av storyn. På hard tröttnar många och fienderna blir bara overkligt svåra och irriterande.

Gameplay/gunplay är 3/5 rakt igenom, med vissa avsnitt som piggar upp och varierar rätt rejält jämfört med många andra spel, men storyn och karaktärerna trollbinder verkligen.

Rekomenderar alla att spela igenom serien innan fyran, just för att lära känna Drake och få njuta av spelens höjdpunkter, som ändå är rätt många.

Känns som att de jobbat riktigt hårt med fyran och tagit sin tid på sig att få det riktigt bra, så det bör premieras.

Nästan lita avis på de som får njuta av hela serien med PS4-kontrollen och den upphottade grafiken.

Angående rubriken så känns det lite överdrivet, finns väl värre saker att fokusera på än ett mistag med en bild?

Den hamnar inte på min top tio över massiva fuckups som pågår just nu direkt. Ubisoft får ju i värsta fall bara lite gratisreklam...

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Keneralen:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Keneralen:

"en konceptbild för Assassin's Creed IV: Black Black" den var ny. Seriöst ni borde korrekturläsa era artiklar.

Åh nej! Världen går under!

Men det börjar ju hända i varje artikel...

Vad besvärligt! Jag tror att jag tappar andan!

Inget att bry sig i Boomer och Keza kan inte läsa och är endast här för de färgglada bilderna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SenapsBread:

Fyfan vad jag hatar pappersvändare, easter eggs osv brukade det kallas. Halvt bitter på er rubriksättning med.

Hade det varit ett easter egg hade de förmodligen inte klippt om trailern...


signatur
Medlem

Ser ut som Legzira Beach I Marocko ^^

Grafisk mums. Naughty Dog sätter alltid ribban högt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av SenapsBread:

Fyfan vad jag hatar pappersvändare, easter eggs osv brukade det kallas. Halvt bitter på er rubriksättning med.

Det där är inte ett påskägg eller en hyllning. Det är antigen någon som hatar sitt jobb, eller mockupmaterial som halkat med genom en rejäl fuckup. Sånt här ska inte hända.

/grafiker i spelbranschen sedan 12 år

Ja det är klart det är en placeholderbild som slank genom, men det är inte hela världen. Naughty Dog och Ubisoft är ju båda spelutvecklare så alla direkt inbladade nog fick sig ett förstående skratt, medan PR och legal (samt Internet som gillar att bli indignerade över saker de inte har att göra med) gick in i full panic mode.

1
Skriv svar