Fat Princess Tråden

Inaktiv

Sjukt härligt spel, finns dock lite buggar här o där, men det fixar dom senare hoppas jag.
Hur många av er har headset?
För det hade varit bra om man kan snacka taktik med sina medspelare.
psn-Demodemo222


signatur

Psn name:Demodemo222

Inaktiv

jag skickar efter ett headset as we speak, även en terrabite hårddisk för alla filmer som skall spelas genom ps3;an ;D

Inaktiv
Skrivet av erikakasinnes:

jag skickar efter ett headset as we speak, även en terrabite hårddisk för alla filmer som skall spelas genom ps3;an ;D

haha nice, det är drygt att sony inte gör det som en standard sak att alla ps3 får med ett headset, för folk nuförtiden är snåla o vill inte köpa till det xD haha


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Demodemo:

det är drygt att sony inte gör det som en standard sak att alla ps3 får med ett headset, för folk nuförtiden är snåla o vill inte köpa till det xD haha

Nja det hade ju blivit väldigt dyrt skulle jag tro. Om man kollar upp priset från Sonys PS3 headset kostar det väl runt 400kr. Så det är väl bara bra att dom inte har med PS3 paketet. Även om jag skulle vilja ha ett nu till Fat Princess. Men det blir nog ett köp senare :=).


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Detta ska inhandlas och spelas ikväll!!

psn: Danyl_alic

Inaktiv

japp ps3 headset kostar runt 400kr jag köpte min från webhallen 379kr plus frakt xD men jag tycker endå att det skulle ingå precis som headsetet är en standard för 360 fast det är en mycket billigare konsol. jag måste säga att headsete för ps3 är väldigt stark jag har satt ner min på det lägsta ljudstyrkan men endå så hör man min lille bror i backgrunden fast är han är i ett annat rum >.< så när jag kör med mitt headset så måste jag ha stängd dörr.haha


signatur

Psn name:Demodemo222

soi
Medlem

Sitter och försöker komma in i något game, men de är svårt :<

Medlem
Skrivet av Demodemo:

japp ps3 headset kostar runt 400kr jag köpte min från webhallen 379kr plus frakt xD men jag tycker endå att det skulle ingå precis som headsetet är en standard för 360 fast det är en mycket billigare konsol. jag måste säga att headsete för ps3 är väldigt stark jag har satt ner min på det lägsta ljudstyrkan men endå så hör man min lille bror i backgrunden fast är han är i ett annat rum >.< så när jag kör med mitt headset så måste jag ha stängd dörr.haha

beror på vilket headset man har.

Inaktiv
Skrivet av vina:

Sitter och försöker komma in i något game, men de är svårt :<

Om du addar lite folk på freinds list kan dom joina dig om du creater eller vice versa, funkade iaf för mig och en kompis och vi har båda stängda portar så det ska nog inte vara nåt problem :>!

Inaktiv
Skrivet av Aiek:
Skrivet av Demodemo:

japp ps3 headset kostar runt 400kr jag köpte min från webhallen 379kr plus frakt xD men jag tycker endå att det skulle ingå precis som headsetet är en standard för 360 fast det är en mycket billigare konsol. jag måste säga att headsete för ps3 är väldigt stark jag har satt ner min på det lägsta ljudstyrkan men endå så hör man min lille bror i backgrunden fast är han är i ett annat rum >.< så när jag kör med mitt headset så måste jag ha stängd dörr.haha

beror på vilket headset man har.

Jag har ps3 officela headset o den är stark


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Spelar ganska ofta
PSN: Nimber94

Medlem

Nimber, Gott!
Tänkte spela lite nu så häng gärna på om ni har ork


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

btw så förlorade jag min rank jag var i samma rank som mosoloa igår o sen bara jag föll till början igen o det suger faktiskt att förlora det man har lyckas nån upp men men >.< bara spela vidare


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Qn1f3@PSN, ansluter mig gärna till nöjet. Så fort jag har tagit mig hem från ett LAN.

Medlem

Nu efter många försök så har man lyckats komma ut och spela lite.

Blev rätt besviken på upplevelsen måste jag säga.
Striderna var en enda stor gangbang och range klasserna totaldominerar slagfältena.
Blev väldigt enformigt väldigt snabbt, håll inne L1 och skjut på som en idiot och se poängen rulla in. Vet inte riktigt vad mina medspelare gjorde för fel då det var första gången för mig och ändå låg jag bland de 3 bästa hela tiden.

Jaja, man kan ju inte förvänta sig allt för mycket för 140 kr

Inaktiv
Skrivet av Kawazu:

Nu efter många försök så har man lyckats komma ut och spela lite.

Blev rätt besviken på upplevelsen måste jag säga.
Striderna var en enda stor gangbang och range klasserna totaldominerar slagfältena.
Blev väldigt enformigt väldigt snabbt, håll inne L1 och skjut på som en idiot och se poängen rulla in. Vet inte riktigt vad mina medspelare gjorde för fel då det var första gången för mig och ändå låg jag bland de 3 bästa hela tiden.

Jaja, man kan ju inte förvänta sig allt för mycket för 140 kr

Håller med, men har du tänkt hur kul det skulle vara om vi hade 12 fz gubbar med miccar i ett lag mot nåt annat lag!

skulle bli hax taccs

Inaktiv

haha en sak jag har märkt man ska ta ice mage(uppgraderad mage) sen ska man göra hålla in knappen is attacken fast man håller bara in typ 1 sec eller mindre, sen är det bara spamma den o xpen rullar in 10 xp per skallen per attack med den xD slutar varje match med runt 2500 xp xD bara springa in i grupper o spamma den.

Have Fun


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

vad är orginal i matcherna i xp då? (alltså, vad brukar det vara i annat fall)

Inaktiv
Skrivet av Aiek:

vad är orginal i matcherna i xp då? (alltså, vad brukar det vara i annat fall)

Det beror på hur du spelar ofc med du kommer nog lätt för 1000 xp på vanligt vis, det beror också hur lång matchen är.
men att göra så med ice mage så är du garanterad alltid etta ända tills nån anna gör på samma sätt


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Demodemo:

haha en sak jag har märkt man ska ta ice mage(uppgraderad mage) sen ska man göra hålla in knappen is attacken fast man håller bara in typ 1 sec eller mindre, sen är det bara spamma den o xpen rullar in 10 xp per skallen per attack med den xD slutar varje match med runt 2500 xp xD bara springa in i grupper o spamma den.

Have Fun

haha, märker att du kör med ice mage! Typ äger sönder ju... men nu ska min bror spöa dig! Spelar nämligen nu!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Demodemo:

haha en sak jag har märkt man ska ta ice mage(uppgraderad mage) sen ska man göra hålla in knappen is attacken fast man håller bara in typ 1 sec eller mindre, sen är det bara spamma den o xpen rullar in 10 xp per skallen per attack med den xD slutar varje match med runt 2500 xp xD bara springa in i grupper o spamma den.

Have Fun

haha, märker att du kör med ice mage! Typ äger sönder ju... men nu ska min bror spöa dig! Spelar nämligen nu!

haha ingen spöar mig! vissligen har ni gankat mig med grupper men inte en vs en haha roligaste nu när jag sa till dig brb så när jag kommer tillbacka hade du lämnat o skrivet i chaten gg xD o jag tänkte jaha vad det ett gg bara för jag inte var med o spela >.<

haha btw förlora jag min rank igen från warlord till general medans jag var där nere...hur många gånger döda du mig medans jag inte var där? xD


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

haha såg det liksom kom igen; Warlord
Låter galet, men du är ju grym och jag döda dig några gånger faktiskt.. typ 2-3 hehe. Förresten så var matchen då när vi var ~30 pers grymt kul! (inge lagg dessutom). Var det då du fick med henne till basen och vann för hela laget?!

(Kom etta i mitt lag den matchen 8))

Henke33 eller vad han heter är ju lite rolig. En gång kom han med trä och yra omkring i basen, slutade med att han försökte ge det till prinsessan.

Bra spel :up::D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

haha såg det liksom kom igen; Warlord
Låter galet, men du är ju grym och jag döda dig några gånger faktiskt.. typ 2-3 hehe. Förresten så var matchen då när vi var ~30 pers grymt kul! (inge lagg dessutom). Var det då du fick med henne till basen och vann för hela laget?!

(Kom etta i mitt lag den matchen 8))

Henke33 eller vad han heter är ju lite rolig. En gång kom han med trä och yra omkring i basen, slutade med att han försökte ge det till prinsessan.

Bra spel :up::D

Haha ja det var jag som hämta prinsessan så mitt lag vann, för jag kan genväg som tydligen folk skiter i, o nu har jag varit så duktigt så att jag har skrivit en guide till er alla på min profil sida, gå in på min blogg så
kan ni se om ni lär er nåt nytt

Jag vet att du mosoloa kan lära dig nåt av det vadför jag skrev guiden för jag vill att förbättre oss svenska spelare inom detta så länge ni är med mig i striden det vill säga ^^

Jag glömde att gå igenom några saker i min guide

Får skriva in det senare


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Köpt å ska testas nu..

Psn: Draobs


signatur

PSN: Draobs

Inaktiv
Skrivet av Draobs:

Köpt å ska testas nu..

Psn: Draobs

okej nice jag kommer adda dig på min friendlist idag, innan jag ska lira fat princess^^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

adda mig pls! ska bli skönt att lira med svenska laggfria personer :).

psn: MarKooZ

Inaktiv
Skrivet av markooz:

adda mig pls! ska bli skönt att lira med svenska laggfria personer :).

psn: MarKooZ

jag kommer adda dig med när jag ska lira på min ps3

Offtopic hur många av er har headset?


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av markooz:

adda mig pls! ska bli skönt att lira med svenska laggfria personer :).

psn: MarKooZ

Skall addas!

Skrivet av Demodemo:

jag kommer adda dig med när jag ska lira på min ps3

Offtopic hur många av er har headset?

Skulle inte tro det är många men, inte jag iaf.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av markooz:

adda mig pls! ska bli skönt att lira med svenska laggfria personer :).

psn: MarKooZ

Skall addas!

Skrivet av Demodemo:

jag kommer adda dig med när jag ska lira på min ps3

Offtopic hur många av er har headset?

Skulle inte tro det är många men, inte jag iaf.

nä det vet jag att du inte har xD när ska du köpa? xD


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Köper i slutet av månaden. Har en hel del spel i backlogen som måste fixas. Btw. en patch kommer nu i veckan till de i EU som ska fixa lagg och svårigheter med connection. De i US har redan fått patchen btw.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

123
Skriv svar