Mördartävlingen The Culling utannonserad – slå ihjäl de andra deltagarna på 20 minuter!

Robot
Mördartävlingen The Culling utannonserad – slå ihjäl de andra deltagarna på 20 minuter!
Medlem
Mördartävlingen The Culling utannonserad – slå ihjäl de andra deltagarna på 20 minuter!

MORALPANIK!!!!!!

Medlem

Det kommer nog bli ungefär lika stort i e-sportssammanhang som Shootmania blev.

Medlem

Hunger Games, typ.

Låter faktiskt lite småkul! Lyckas de få till det lär det bli en del skratt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Låter som det kan bli roligt att kolla på Twitch


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ah, ett till spel som går inom den där sjyssta cirkeln av crafting, open world/genererade världar, free roaming, survival.

Fanns inget i den där trailern som ens verkade vara e-sport?

Är det bara jag som ser snett eller är det inte en stor bugg, han på berget har inget huvud, men får ett när han blir knuffad?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Javas:

Låter som det kan bli roligt att kolla på Twitch

Du vet om att du kan spela samma spel som någon streamar va?

Medlem
Skrivet av atnek:
Skrivet av Javas:

Låter som det kan bli roligt att kolla på Twitch

Du vet om att du kan spela samma spel som någon streamar va?

Twitch är spelvärldens porrkanal. Kan man inte få ut någon glädje av det själv så får man titta på när andra har skoj i stället.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av atnek:
Skrivet av Javas:

Låter som det kan bli roligt att kolla på Twitch

Du vet om att du kan spela samma spel som någon streamar va?

Twitch är spelvärldens porrkanal. Kan man inte få ut någon glädje av det själv så får man titta på när andra har skoj i stället.

Tack för att du finns, som kan skilja mellan ironi/sarkasm. Tack för att du kan ta fighten mellan rätt/orättvisa. Tack för att du finns...

Medlem
Skrivet av atnek:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av atnek:
Skrivet av Javas:

Låter som det kan bli roligt att kolla på Twitch

Du vet om att du kan spela samma spel som någon streamar va?

Twitch är spelvärldens porrkanal. Kan man inte få ut någon glädje av det själv så får man titta på när andra har skoj i stället.

Tack för att du finns, som kan skilja mellan ironi/sarkasm. Tack för att du kan ta fighten mellan rätt/orättvisa. Tack för att du finns...

Jag gör så gott jag kan att vara ljusglimten i allas vardag. Och sluta PM:a mig med personangrepp är du snäll.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Är det bara jag som ser snett eller är det inte en stor bugg, han på berget har inget huvud, men får ett när han blir knuffad?

När jag drar ner hastigheten och tittar på det tycker jag att det ser ut som att han står och tittar långt ner, huvudet framåtlutat så långt det går, och att han sträcker ut sig när han blir knuffad. Men inte helt säker på det.

Medlem

får testa och se om det är roligt iaf, bara dom sätter vettigt pris och inte 25 euro som mkt skit kostar nu för tiden


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av atnek:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av atnek:
Skrivet av Javas:

Låter som det kan bli roligt att kolla på Twitch

Du vet om att du kan spela samma spel som någon streamar va?

Twitch är spelvärldens porrkanal. Kan man inte få ut någon glädje av det själv så får man titta på när andra har skoj i stället.

Tack för att du finns, som kan skilja mellan ironi/sarkasm. Tack för att du kan ta fighten mellan rätt/orättvisa. Tack för att du finns...

Jag gör så gott jag kan att vara ljusglimten i allas vardag. Och sluta PM:a mig med personangrepp är du snäll.

På Trivago kan ni hitta ett billigt rum


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av atnek:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av atnek:
Skrivet av Javas:

Låter som det kan bli roligt att kolla på Twitch

Du vet om att du kan spela samma spel som någon streamar va?

Twitch är spelvärldens porrkanal. Kan man inte få ut någon glädje av det själv så får man titta på när andra har skoj i stället.

Tack för att du finns, som kan skilja mellan ironi/sarkasm. Tack för att du kan ta fighten mellan rätt/orättvisa. Tack för att du finns...

Jag gör så gott jag kan att vara ljusglimten i allas vardag. Och sluta PM:a mig med personangrepp är du snäll.

På Trivago kan ni hitta ett billigt rum

Förlåt att jag kom sent men det var kö till popcornen
Let's GO!!!

Medlem

Hunger games/battle royal, me like

Medlem

Ser lite kul ut, som e-sport dock vettefan. Men aja, bara att testa.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

får testa och se om det är roligt iaf, bara dom sätter vettigt pris och inte 25 euro som mkt skit kostar nu för tiden

25 euro är ett väldigt rimligt pris för ett spel som kan bli bra. Behövs ju pengar för att utveckla ett spel liksom.

Medlem
Skrivet av SenapsBread:

Ser lite kul ut, som e-sport dock vettefan. Men aja, bara att testa.

Hade nog varit kuligare IRL va?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar