Nytt Battlefield från Dice ska släppas lagom till julhandeln

Medlem

BF-serien är typ det enda jag spelat på PC senaste 10 åren. Helt klart bästa sandlåde-FPS:et som finns. Ser fram emot uppföljaren.

Medlem

Jag hade gärna sett en uppföljare med en eskalering på kalla kriget likt den vi fick i World in Conflict. Så jävla less på all high-tech


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

dx12
144hz tickrate
då kan det kanske bli ok

Medlem

Jag hoppas på ett singleplayer/co-op spel med en fläskig dynamisk kampanj. Som uppföljare till BF2142!

Låt oss kriga tillsammans för att erövra de sista beboeliga platserna på en frusen och förfallen jord!

Slänger in den här bara för nostalgin!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

I varje Battlefield-nyhet uppstår samma tråd med samma kommentarer, "jag vill ha WW2, jag vill ha nytt BF2142, f*ck EA/Dice de bara mjölkar" osv osv.

Medlem
Skrivet av GREY-task:
Skrivet av Jelen:
Skrivet av Ferren:

2002 - Battlefield 1942 (inkl 2 DLC/ Expansioner)
2005 - Battlefield 2 (inkl 3 DLC/ Expansioner)
2006 - Battlefield 2142 (inkl 1 DLC/ Expansioner).
2008 - Battlefield: Bad Company (Inga DLC/ Expansioner)
2010 - Battlefield: Bad Company 2 (inkl 1 DLC/ Expansioner)
2011 - Battlefield 3 (inkl 5 DLC/ Expansioner)
2013 - Battlefield 4 (inkl 9 DLC/ Expansioner)
2015 - Battlefield Hardline (inkl 3 DLC/ Expansioner).
------------
2016 - Battlefield 5 (inkl 18 DLC/ Expansioner?).

Nu är jag inte riktigt något Battlefield fan, men det här är typiskt EA strategi. Tänk om dom bara inte kunde ta efter CS och (dom flesta) Blizzard spelen och hålla sig till en produkt och förbättra den.. istället för att börja på en ny kula hela tiden.

Troligen det mest idiotiska jag läst på länge. Alltifrån hur du räknar DLCs (uppenbarligen är det DLC när Dice släpper det gratis, men Blizzards gratis uppdateringar är inte DLC, för de är snälla och inte EA) till hur du vinklar allt mot BF5.

De gjorde ju fan stopp i utvecklingen för annat för att fixa till BF4. Efter det så har de supportat det i år längre än vad de planerade, och det är ett bra spel. CoD ger ju upp efter 1 år trots allt.

Kom igen, "EA IZ EVIL" är så jävla uttjatat. De är ett företag, och de tar betalt för saker som folk köper, och på sistone har de fan släpps rätt bra skit, och lyssnat på communityn.

Väx upp för fan, och bilda dig en egen åsikt.

"Tyck som mig eller så är du inte vuxen!"

Om ändå han skulle presenterat det som åsikt och inte fakta, då skulle du ha ett halft ben att stå på.

Inaktiv

Och detta är precis just den anledningen till att BF4 blev mitt sista BF lir någonsin. Tyvärr EA, kör upp era DLC't någonstans där det är mörkt och dystert.. för mina pengar får ni inte mera. Mo-HA_HA!

Medlem
Skrivet av bandite:

I varje Battlefield-nyhet uppstår samma tråd med samma kommentarer, "jag vill ha WW2, jag vill ha nytt BF2142, f*ck EA/Dice de bara mjölkar" osv osv.

Vad hade du förväntat dig för kommentarer då?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Vad hade du förväntat dig för kommentarer då?

Mest en observation bara. Hur envisa människor är. "Om jag upprepar samma mantra om och om igen så kommer det att gå i uppfyllelse!".

12
Skriv svar