John Smedleys nya är ett rollspel för hardcore-spelare

Medlem
John Smedleys nya är ett rollspel för hardcore-spelare

Det såg faktiskt riktigt charmigt ut.

Medlem

smedley? nej tack

MEG
Medlem

Tror inte på den iden med den grafiken.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Riktigt hypead när jag läser rubriken så ser jag en bild på ännu ett pixel spel.

Medlem

lol, nej tack.

Medlem

Att Patrick Rothfuss är med ger ju hopp om handlingen i spelet

Medlem

signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

...Smedley. Jag avvaktar. Ser ballt ut men jag kan bara inte finna tilliten för honom just nu.

Medlem

Inte en pixel av det spelet såg intressant ut


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Luciphear:

...Smedley. Jag avvaktar. Ser ballt ut men jag kan bara inte finna tilliten för honom just nu.

Jag har förmodligen missat något viktigt, men vad har han gjort?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

MEG
Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Håller med, en av de få spel som jag köpte early access, de håller vad de lovar.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Propy:

Jag har förmodligen missat något viktigt, men vad har han gjort?

Han har blivit lite av en Peter Molyneux, stor i orden och fullföljer inte. Typ hur han påstod att H1Z1 skulle vara alla SWG entusiaster i smaken...

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Luciphear:

...Smedley. Jag avvaktar. Ser ballt ut men jag kan bara inte finna tilliten för honom just nu.

Jag har förmodligen missat något viktigt, men vad har han gjort?

Han var tidigare VD för Sony Online Entertainment (SOE) och får därmed ta skiten för allt deras kunder var/är missnöjda med.
Personligen skulle jag nog vilja påstå att det är extremt få chefer hos spelutvecklare som har lyssnat så mycket på spelarna och varit personligt delaktig i spelens communities som Smedley. En av de bättre personligheterna i branschen.

Medlem

Grafiken är mindre viktig, bara gameplayet är uber så är det intressant. Styrningen hade också varit rolig att veta hur den fungerar. Styr man med wasd eller är det eller mus-klickande spel?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Detta är vad jag har väntat på dock med 2d grafik... vettifan, det blir ju jävligt svårt att använda spells m.m

men det finns ju säkert sätt att göra det att det fungerar bra i 2d endå, frågan är bara hur dom ska lyckas med det.

1
Skriv svar