Spana in ökenkrig i storytrailer för Homeworld: Deserts of Kharak

Robot
Medlem
Spana in ökenkrig i storytrailer för Homeworld: Deserts of Kharak

Så är det en prequal till homeworld 1 verkar lite så eftersom det är kharak ? de är på och i homeworld 1 hittar man ju hyperdriven i öknen kollade wikipedia yep tydligen är de en prequal till homeworld 1.

Medlem

Förklarar ju också hur Karan S'jet är människa i detta spelet. I Homeworld så är det hennes hjärna som kontrollerar moderskeppet.

Geeks Gaming

Homeworld är en av de bästa spelserierna som finns. Så detta är ett givet köp för min del.

Medlem

Finns det någon koppling alls till Hardware: Rivals (utvecklarmässigt, inte spelmässigt)?

Medlem

Klockrent köp. Inget snack.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Rhoum:

Så är det en prequal till homeworld 1 verkar lite så eftersom det är kharak ? de är på och i homeworld 1 hittar man ju hyperdriven i öknen kollade wikipedia yep tydligen är de en prequal till homeworld 1.

Ja det är det.

Releasehästryttare

Homeworld / ground control hybrid!

Medlem

Hoppas nån gör en Dune mod till detta spel!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Homeworld är en av de bästa spelserierna som finns. Så detta är ett givet köp för min del.

Du tog orden ur mun på mig!

Medlem

Välregisserad trailer. Har ingen erfarenhet av tidigare spel i serien, men detta väcker helt klart intresse!

Medlem

Skriker härligt Ground Control om det hela.

Tycker det är verkligen schysst av Gearbox att göra det här till ett riktigt Homeworld spel.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Skriker härligt Ground Control om det hela.

Tycker det är verkligen schysst av Gearbox att göra det här till ett riktigt Homeworld spel.

Ground Control
World in Conflict
Homeworld

Vill ha mer RTS av denna sort!

1
Skriv svar