Släpps Mafia III till våren?

Avstängd
Släpps Mafia III till våren?

Dagen före Uncharted 4 om detta stämmer.

Medlem

Hoppas hoppas.

Medlem

Undrar om vi får gräs till Playstation denna gång?

Medlem
Skrivet av Jaaay2k:

Undrar om vi får gräs till Playstation denna gång?

jodå, men ni blir av med massa träd

Medlem
Skrivet av Jaaay2k:

Undrar om vi får gräs till Playstation denna gång?

Fortfarande olagligt i Sverige vad jag vet, men vissa delstater i USA verkar ha legaliserat det redan.

Komming 2 ein reaback nära you!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ohGr:
Skrivet av Jaaay2k:

Undrar om vi får gräs till Playstation denna gång?

Fortfarande olagligt i Sverige vad jag vet, men vissa delstater i USA verkar ha legaliserat det redan.

Jag vet inte om du skojar eller bara inte såg vad han menade haha.

När han menar "gräs" så menar han verkligen vanligt ingame-gräs på marken, som utvecklarna skalade av på konsolversionen då konsolen inte klarade av denna "feature"

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av ohGr:
Skrivet av Jaaay2k:

Undrar om vi får gräs till Playstation denna gång?

Fortfarande olagligt i Sverige vad jag vet, men vissa delstater i USA verkar ha legaliserat det redan.

Jag vet inte om du skojar eller bara inte såg vad han menade haha.

När han menar "gräs" så menar han verkligen vanligt ingame-gräs på marken, som utvecklarna skalade av på konsolversionen då konsolen inte klarade av denna "feature"

Roligare än mitt försök att vara vitsig...

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av ohGr:
Skrivet av Jaaay2k:

Undrar om vi får gräs till Playstation denna gång?

Fortfarande olagligt i Sverige vad jag vet, men vissa delstater i USA verkar ha legaliserat det redan.

Jag vet inte om du skojar eller bara inte såg vad han menade haha.

När han menar "gräs" så menar han verkligen vanligt ingame-gräs på marken, som utvecklarna skalade av på konsolversionen då konsolen inte klarade av denna "feature"

Frågan borde vara mer riktad mot dig som verkligen inte förstod hans ironiska skämt om "gräs"

Medlem

av det jag sett hitills så är jag inte direkt imponerad, känns inte som ett mafia spel, utan mer som nåt saints row skit

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

av det jag sett hitills så är jag inte direkt imponerad, känns inte som ett mafia spel, utan mer som nåt saints row skit

Nja långt från saints row, men kan hålla med om att det inte riktigt känns som ett mafia spel. Men blir skoj att testa det i alla fall

Medlem

Tror det här kan bli bra ändå, dessutom har de ju folk med från 2K czech som ju gjort de tidigare spelen.


signatur

Nothing is power without Control

1
Skriv svar