Tut i luren! Alexander Graham Bell är med i Assassin's Creed: Syndicate

Robot
Tut i luren! Alexander Graham Bell är med i Assassin's Creed: Syndicate
Medlem
Tut i luren! Alexander Graham Bell är med i Assassin's Creed: Syndicate

Tycker alltid det är tramsigt i Assassins Creed-spelen när den representerade erans respektive rockstjärnor ska rullas ut med ett "look kids, it's that guy you know from school or whatever!". Tröttsamt och lite immersion breaking kan jag tycka.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Tycker alltid det är tramsigt i Assassins Creed-spelen när den representerade erans respektive rockstjärnor ska rullas ut med ett "look kids, it's that guy you know from school or whatever!". Tröttsamt och lite immersion breaking kan jag tycka.

Varför är det immersion breaking?

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Preed:

Tycker alltid det är tramsigt i Assassins Creed-spelen när den representerade erans respektive rockstjärnor ska rullas ut med ett "look kids, it's that guy you know from school or whatever!". Tröttsamt och lite immersion breaking kan jag tycka.

Varför är det immersion breaking?

Känns otrovärdigt att alla dom här historiska figurerna skulle korsa ens väg. Det blir som en 1800s London theme park ride där alla historiska figurer dyker up. Det känns pajjigt att typ Bell skall dyka upp och göra el-granater till en eller whatever.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Preed:

Tycker alltid det är tramsigt i Assassins Creed-spelen när den representerade erans respektive rockstjärnor ska rullas ut med ett "look kids, it's that guy you know from school or whatever!". Tröttsamt och lite immersion breaking kan jag tycka.

Varför är det immersion breaking?

Känns otrovärdigt att alla dom här historiska figurerna skulle korsa ens väg. Det blir som en 1800s London theme park ride där alla historiska figurer dyker up. Det känns pajjigt att typ Bell skall dyka upp och göra el-granater till en eller whatever.

Fattar vad du menar, du typ menar att en telefon uppfinnare skapar elgranater. Men du tycker det är skit, jag tycker att det är bara roligt och kreativt av dom :). Mitt första + jag såg med AC syndicate var hittills detta ba. (gillar föregående spel i serien, men nu mjölkas det)


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av electric8:

Fattar vad du menar, du typ menar att en telefon uppfinnare skapar elgranater. Men du tycker det är skit, jag tycker att det är bara roligt och kreativt av dom :). Mitt första + jag såg med AC syndicate var hittills detta ba. (gillar föregående spel i serien, men nu mjölkas det)

Pff, kanske kreativt på samma sätt som det är kreativt att stoppa köttbullar i näsan


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kanske kan det lära skolbarnen något. Läser en kurs på högskolan som heter datorspel och lärande

Medlem

Vi kanske får spela ett uppdrag där Bell snor iden till telefonen, för inte fan vad det han som uppfann den iaf

http://www.theguardian.com/world/2002/jun/17/humanities.inter...

1
Skriv svar