Assassin's Creed: Syndicate – se boxning och publiv i industriella revolutionens London

Robot
Assassin's Creed: Syndicate – se boxning och publiv i industriella revolutionens London
Medlem
Assassin's Creed: Syndicate – se boxning och publiv i industriella revolutionens London

meh dom skulle rullat vidare på samma koncept som blackflag detta intressera mig inte för ett öre.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

k3m
Medlem

Jag tror de lånat lite från Witcher

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

meh dom skulle rullat vidare på samma koncept som blackflag detta intressera mig inte för ett öre.

Ja, vad är de som de vill åstadkomma liksom? Ett Simcity eller ett actionspel? Jag tycker i och för sig att det är roligt att det känns som om staden lever (något som bl a Mirror's Edge saknade) men det får inte ta fokusen från grunden. Risken är att de lagt till det för att putsa över stora hål i spelet.

För mig är den här serien död. Finns inte en chans att jag sponsrar dem igen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Mja, smaken är som baken. Själv tyckte jag AC3 och AC4 var unika i sig, två kreativa spel, och Unity hade unik grafik, men det här spelet är som ett DLC till Unity, fast sämre. Och det här med att göra ett spel per år syns på storyn, Unity var kort och relativt ointressant. Den här serien har ingen själ kvar alls. Vem fan bryr sig att man kan rida på hästvagnar 2015?

1
Skriv svar