Glapp i handkontroll

Medlem
Glapp i handkontroll

Jag har fått något konstigt glapp i min kontroll när den vibrerar någon som vet vad det kan vara?

Medlem
Skrivet av njörden:

Jag har fått något konstigt glapp i min kontroll när den vibrerar någon som vet vad det kan vara?

Låter skumt, glapp när den vibrerar säger du ? Menar du att styrpinnen knasar sig eller knapparna ? Eller att allt på kontrollen knasar när den vibrerar.

Medlem

hela kontrollen stängs av

Medlem

Dålig kontakt med batteriet?
Kör du med det uppladdningsbara batteriet eller kör du med plastbiten man kan sätta i två egna i? testa att skifta mellan dem och se om det blir bättre.

Medlem

Nästan likadant i halo 3 när jag spelar med en av mina handkontroller, varje gång jag slår så stängs den av när den egentligen inte behöver det.


signatur

Wai

Medlem

Billiga batterier?
Min har en tendens att dö när jag kör med Ikea batterier men icke med dyrare typ duracell.

Medlem

Köp Euroshopers batterier, billiga och helt opålitliga. Man vet aldrig vad som kommer att hända när man trycker i them bad boys.

Inaktiv

annars kan det vara fel i själva kontrollen, tappat i golvet, jag har tappat min kontroll i golvet så den har samma symptom.

Var tvungen att lägga ner 200 på ännu en kontroll

Inaktiv

Jag råka ut för samma sak, när jag köpte min nya så var det något glapp med själva hållaren för batterierna, man måste typ trycka upp dom för att man ska kunna sätta på dom...

Nu glappar dom inte lika mycket längre men det var lite störigt i början så kolla om dy trycker upp batterierna mot kontrollen så ska det funka normalt igen, vet dock inte hur man fixar det permanent.

Medlem

Min handkontroll laddar ur sig själv när den är avstängd. Ganska jobbigt då jag måste ladda den varje gång jag ska starta xboxet.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar