Är en HD-version av Final Fantasy XII också på väg?

Robot
Är en HD-version av Final Fantasy XII också på väg?

Efter HD-version av tian och remake av sjuan kan tolvan också vara på väg att få en nyversion.

#final-fantasy-xii, #final-fantasy-x, #square-enix


Medlem
Är en HD-version av Final Fantasy XII också på väg?

Jag läste "Arnroth" och tänkte att Thomas kanske bytt karriär och blivit dirigent.

Medlem

Hoppas verkligen det! Min absoluta favorit bland alla FF.


signatur
Medlem

Japp min favorit också, djupet och mängden av spelsystem var fantastiskt, mest minns jag gambit-systemet som lät en programmera sina companions, men saker som regn-torr perioder och levelup systemet var riktigt coola också.

Medlem

Final Fantasy X är värt att kolla på!

Bästa spelet till ps2an. Köpte det till när jag hämta consolen 2001.

Sen har vi xii. Där dom ändrade stridssystemet och man började med quest.

Var kul då, och lär bli en bra remake.

Medlem

Visste inte att det fanns folk som tyckte om XII, då det är det där obskyra spelet mellan XI och XIII som alltid verkar glömmas bort.
Själv gillade jag det inte, kändes inte för mig som ett Final Fantasy spel, var inte ett fan av det nya stridssystemet heller.

Jag är väl av den uppfattningen att vilket spel i serien man började med präglar ens uppfattning av resten av spelen. Jag började med IX och anser därför att det är det bästa i serien och gillar det turordningsbaserade stridssystemet bäst.

Medlem

Köper den till vitan helt klart! Men inte till ps3/4an klarar inte av att köra gammla eller dom flesta små spel på dom längre. Inte när man blir så bortskämd av att kunna köra små pc/ps spel på vitan har ju endå 40 min x2 att lägga ner på spel per dag fram å tillbaka till jobbet.

Inaktiv

Nej, källa mig.

1
Skriv svar