Fallout 4 – FZ listar farhågor och förhoppningar om porrkarriär, laservapen och total omoral

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av k3m:
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av HYBRiS:

Den största farhågan, vad man sett av trailers redan, är att de inte uppdaterat grafik- och animationsmotor ett skvatt.
Ryckiga, stela rörelser med tio år gamla shaders hjälper knappast inlevelseförmågan. Det kändes gammalt redan i Fallout 3.

Har du ens spelat Fallout 3 och New Vegas..?

Min tanke med

Animationerna är faktiskt ingen hit i de spelen.

Snubben säger att det är samma som för 10 år sedan..

Oj, mitt misstag. Nå, jag håller inte med han om det. Bethesda (enligt deras historia) uppdaterar alltid sina spel tekniskt. Så jag tror på en förbättring från tidigare delar. Hur mycket bättre lär vi se snart då det släpps mer stoff att förkovra sig i.

Spelar det ens någon roll då vi vet att modcommunitiet kommer komma med nya shaders och skarpare texturer om ett halvår ändå?

k3m
Medlem
Skrivet av skoeldpadda:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av k3m:
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av HYBRiS:

Den största farhågan, vad man sett av trailers redan, är att de inte uppdaterat grafik- och animationsmotor ett skvatt.
Ryckiga, stela rörelser med tio år gamla shaders hjälper knappast inlevelseförmågan. Det kändes gammalt redan i Fallout 3.

Har du ens spelat Fallout 3 och New Vegas..?

Min tanke med

Animationerna är faktiskt ingen hit i de spelen.

Snubben säger att det är samma som för 10 år sedan..

Oj, mitt misstag. Nå, jag håller inte med han om det. Bethesda (enligt deras historia) uppdaterar alltid sina spel tekniskt. Så jag tror på en förbättring från tidigare delar. Hur mycket bättre lär vi se snart då det släpps mer stoff att förkovra sig i.

Spelar det ens någon roll då vi vet att modcommunitiet kommer komma med nya shaders och skarpare texturer om ett halvår ändå?

12
Skriv svar