Mafia III avtäcks nästa vecka!

Inaktiv

Som sagt ovan. Muskel bilar, Afro på bruden = 70 tal.

Gissar på att det är lite American Gangster vi kommer få se ^^
O ja säger verkligen inte nej till det då den filmen va ruggigt bra imo

Btw: Interstate 76 någon? elr va det 79 hmm

Medlem

Störa sig på trafikreglerna i ettan?!
Jag ÄLSKADE DET! Fler spel som såna här bör ha det!
Ger sådan inlevelse!

Medlem

Grymt, ser fram emot att höra mer om detta.

Medlem

Väntar med spänning på Trailern.

Medlem

Rea på Mafia II på Steam just nu och i ett dygn framåt, 80% rabatt, 7,99 Euro för Digital Deluxe Version, med allt DLC totalt ca. 15 Euro.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Muskelbilar, afrofrippa på bruden. 70-tal kanske?

Hoppas kan man


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Underbart.
Detta är en typ av spel som jag inte är helt hundra på om jag ska spela på PC eller PS4. Hälften bil(bättre på konsol med gamepad) och hälften shooter(bättre på PC).

För min del är det även så att min dator börjar bli lite till åren. Men vete tusan om inte detta är spelet som gör det värt att köpa en ny rigg trots allt...:-D

Love it!!

Medlem
Skrivet av Knazzbollen:

Förhoppningsvis lika bra som 2:an var!

Uppdragen i 2an var lite meh, var för många uppdrag där man körde bil mellan A och B.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av nudelsdesign:

Tror ni inte storyn kommer fortsätta där den slutade i tvåan?

Oj, jag minns inte hur det slutade. Kan du påminna mig i en spoiler-tagg?

Du har precis dödat Falcone i observatoriet tillsammans med Joe som var på väg att förråda dig men ändrade sig i sista stund. Väl på väg ut möts du av Leo och ett helt gäng mafiosos. Du och Joe sätts i två skilda bilar och ni körs iväg. En bit bort viker Joes bil av och Leo insinuerar att endast du kommer få överleva för Joe gör för många misstag, eller något i den stilen. The end.

Edit: Själv hoppas jag mer på 20-talet. 70-talet var en hemsk era överlag imo, och totalt ointressant för mig.


signatur

I drank what?

12
Skriv svar