Tembo the Badass Elephant

Robot
Tembo the Badass Elephant

Vem ringer du när kriget kommer? En machoelefant med Sonic-ambitioner!

#tembo-the-badass-elephant, #pokemon, #game-freak, #sega


Medlem
Tembo the Badass Elephant

Oväntat lågt betyg faktiskt, jag har haft askul med spelet. Dock inte kört igenom hela än. Men det passade mig väldigt bra. Lång laddningstid för ett sådant spel dock. (xbox versionen)

Medlem

Måste lägga till att jag verkligen håller med om det där oerhört irriterande draget att sätta lås på vissa banor innan man hittat tillräckligt med fångar etc...

Medlem

Var väl ok första banan men sen blev det riktigt tråkigt. Hade varit roligare om dom fixat den oprecisa kontrollen och dragit upp tempot.

Medlem

"Charmig estetik" håller jag med om iaf, från att bara sett videon. Det ut som ett spel som hade kunnat blivit riktigt bra ifall allt det andra hade klaffat

Medlem

Spelade demot och älskade det, så ställer mig tveksam till betyget

Skribent
Skrivet av xScaryKidx:

Spelade demot och älskade det, så ställer mig tveksam till betyget

Generellt tror jag det är lite så här:

Gillar du de gamla Sonic-spelen gillar du nog Tembo.

Gillar du att samla och ta "100%" på alla banor (och har överseende med att gameplay då tenderar bli väldigt långsamt) gillar du nog Tembo.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Tycker det verkar vara ett ganska rimligt betyg. Spelet verkar inte göra någonting nytt, mediokra kontroller (i ett spel som är helt baserat på kontroller), inte särskilt genomtänkt speldesign (bland annat introducerar man spelmekaniken med ett dussin skyltar och massvis med olika knappkombinationer), bakgrundsgrafiken är lite mjptaa... Det bästa med spelet är den charmiga estetiken.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar