Trailern du har väntat på - fem minuter Battlefront från Hoth

Robot
Trailern du har väntat på - fem minuter Battlefront från Hoth

Äntligen bjuds det på lite riktig gameplay!

#mirrors-edge, #star-wars-battlefront


Medlem
Trailern du har väntat på - fem minuter Battlefront från Hoth

var så grymt!! men märks att det är dice men dem har fått in ljudet klockrent och känslan

Medlem

Japp jag kommer spela Mörk kväll i en sittkudde framför tv:n med en skål popcorn bredvid! Mys!

Medlem

Ljudet alltså! Kissrysningar

Medlem

Ljudet som gör hela spelet, annars är det egentligen inget speciellt, jag kommer dock lira skiten ur det även fast det är Battlefield i annat tema.

Medlem

Haters gonna hate... Men jag tycker att det där ser riktigt roligt ut


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Fy vilken känsla hoppas det blir riktigt skoj gameplay med, Star Wars fan så blir svårt att hålla sig borta x)

Inaktiv

Jizz in my pantz.... detta såg såååå bra ut ...

Sveden ftw ^^

VHN
Medlem

asså fyfan va ballt


signatur

VHN

Medlem

signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Satan vad läckert det såg ut :O, bättre än jag trodde från början... Detta blev just intressant att hålla ögonen på för mer!

Medlem

Beror väl på ens definition av "riktig"

Medlem

Måste säga... I'm convinced.

Var lite skeptisk när dom väl börja släppa ut detaljer (inga rymdstrider, bläää). Men fighterna på Hoth kändes helt 100%-igt klockrena. Ljud, grafik, gameplayn. ALLT verkar precis som jag hade hoppats. Får se hur det blir med "heroes" grejen som visades snabbt i slutet. Hoppas det inte blir massa heroes samtidigt, utan kanske max 1 per "lag" åt gången.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Riktig och riktig gameplay vet jag inte, såg fruktansvärt skriptat ut.

Medlem

Nja.. inte imponerad.
Älskar Star wars men det här känns... jag vet inte, kan inte sätta fingret på det.

Stelt? Gammalt? Känns på något sett som om det är back to basics.
Och inte möjlighet att sikta med vapnet (ADS/ironsight) är galet... visst, funkar i spel som CS, Quake eller Doom.... men det är 2015. Låt oss välja kanske?

Tredje person såg inget vidare ut.. kameran för nära och rätt styltiga animationer.

Kommer mest troligt att köpa det iaf... men just nu är det andra spel som lockar bra mycket mer, Tomb raider, Uncharted 4, Rainbow six, Fallout 4, Doom, Mirrors edge mfl


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jävligt överaskad faktiskt, kanske man får äta upp sina ord. Hoppas ni binder samman detta bra utan buggar etc Dice

Medlem

Har EA slagit i huvudet och faktiskt, kanske, möjligtvis kan levera något bra? *Håller tummarna*

Medlem
Skrivet av bent toe:

Nja.. inte imponerad.
Älskar Star wars men det här känns... jag vet inte, kan inte sätta fingret på det.

Stelt? Gammalt? Känns på något sett som om det är back to basics.
Och inte möjlighet att sikta med vapnet (ADS/ironsight) är galet... visst, funkar i spel som CS, Quake eller Doom.... men det är 2015. Låt oss välja kanske?

Tredje person såg inget vidare ut.. kameran för nära och rätt styltiga animationer.

Kommer mest troligt att köpa det iaf... men just nu är det andra spel som lockar bra mycket mer, Tomb raider, Uncharted 4, Rainbow six, Fallout 4, Doom, Mirrors edge mfl

Känns som om du whinar mest för att sen säga att du tänker köpa det ändå....

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av s3ng:

Riktig och riktig gameplay vet jag inte, såg fruktansvärt skriptat ut.

Såklart striden var regisserad, men i jämförelse med Doom-trailern är detta mer "äkta".


signatur
Medlem

Ser jäkligt bra ut faktiskt, men sen är man ju en sån sucker när det kommer till Star Wars också.. Men de har enligt mig fått till miljön, tunnlarna i basen såg ut precis som man förväntar sig. Sen ljudet, åh, det ljudet. Öronporr från laser till musik...

Det finns värre månader än november -15

Medlem

Att det är snyggt å dom fått in känslan kan väl ingen säga något om, men har så jävla svårt för fps spel som battlefield när det är massa med fordon med.

Medlem

Handgranaterna hoppas jag är få förunnat.
Flera delar kändes väldigt linjära, nästan "quicktime" aktiga.
Banas såg inte särskilt stor ut.

MEN, detta är ju bara en uppvisning. Och det är gamla starwars!
Och jag blev nostalgiskt och peppad!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Okey nu fattar jag varför dom har tredjepersons vinkel med i spelet, för om det bara var first person skulle det kännas som BF..

jag hoppas och ber till dom stora spelgudarna att det kommer kännas annorlunda, fräscht och roligt...

Men av att titta på de där filmklippet känns det tveklöst att om man kör i fps, och även delvis tps så kommer det kännas som att man kör BF 4.75

Edit: Alltså värt ens att göra en ny serie(reboot) och så är man så jävla slö att man återanvänder så fundamentala saker som animeringar osv. fy alltså Dice vilka jävla klåpare!

Medlem

Ser helt ok ut, hoppas dock att banorna blir betydligt större än detta. Kändes lite smått i videon.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Nja.. inte imponerad.
Älskar Star wars men det här känns... jag vet inte, kan inte sätta fingret på det.

Stelt? Gammalt? Känns på något sett som om det är back to basics.
Och inte möjlighet att sikta med vapnet (ADS/ironsight) är galet... visst, funkar i spel som CS, Quake eller Doom.... men det är 2015. Låt oss välja kanske?

Tredje person såg inget vidare ut.. kameran för nära och rätt styltiga animationer.

Kommer mest troligt att köpa det iaf... men just nu är det andra spel som lockar bra mycket mer, Tomb raider, Uncharted 4, Rainbow six, Fallout 4, Doom, Mirrors edge mfl

Man kan sikta med vapnet - han gjorde t.om det med det första vapnet de visade. Kanske inte på det viset du önskat, dock?

Inaktiv

Kommer dom misslyckas igen pågrund av nätkod och tickrate?

dmn
Medlem

Nåt säger mig att det ändå inte har mer känsla än den gamla BF1942-modden Galactic Conquest.

https://www.youtube.com/watch?v=-u3vaHlKluY

Medlem

DICE har länge varit på topp gällande ljudkvalité. Ser ut att fortsätta så

Medlem

Looks like Star Wars? Sounds like Star Wars? Tror banne mig det är Star Wars!

Hoppas verkligen att soundtracken finns med hela tiden! Kan inte bli något annat än suveränt då!

Medlem

herregud. hoppas hoppas.

123
Skriv svar