Square Enix E3-konferens – flygande chocobos och explosioner i paradiset

Medlem
Square Enix E3-konferens – flygande chocobos och explosioner i paradiset

Finns rykten om en FF7 remake till PS4an, hittar ingen trovärdig källa dock, bara spel sidor som snackar rykten.

Medlem
Medlem
Skrivet av Mabec:

Ingen källa är trovärdig om det är ett rykte

http://www.siliconera.com/2015/06/15/final-fantasy-vii-remake...

Sant, men jag är alltid skeptisk till saker utan källa så jag valde att inte länka sidan, clickbait and whatnot.

Medlem

Är absolution så jävla gammalt redan? ! Fan vad tiden flyger...

Medlem

Hoppas att nästa Hitman är lite mer öppet, i stil med 1:an och 2:an där man kunde springa runt i ett större område (och inte vara låst till inuti EN byggnad).

Medlem

En remake av FF7 är lite som Last Guardian, det kommer aldrig komma...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:

En remake av FF7 är lite som Last Guardian, det kommer aldrig komma...

Enligt The Guardian så har dom hört från "väldigt trovärdiga källor" att det ska visas upp på E3, mycket möjligt att det bara handlar om att locka trafik dock.

Har inga planer på att skaffa en PS4 men jag köpte en gång en PS3a för att få spela spelet, they can suck a big one for all i care.

Medlem

De gjorde en remake på introt på FF7 till ps3, men något spel kom aldrig .

Medlem

I WANT KINGDOM HEARTS 3 OR I RIOT!!!!!

Medlem

Åh nytt Hitman <3. Känns som jag är en av få som gillade Absolution nästan lika mycket som blood money. Aldrig förstått varför många anser att det var dåligt

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Åh nytt Hitman &lt;3. Känns som jag är en av få som gillade Absolution nästan lika mycket som blood money. Aldrig förstått varför många anser att det var dåligt

Jag hade roligt fram till en 100%ig progression-blocker som gjorde att jag inte kunde spela vidare efter halva spelet (testade t.o.m. att börja om och crashade på exakt samma ställe). Körde versionen som kom gratis med XBL Gold och var tydligen inte ensam om problemet.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Smoo87:

Åh nytt Hitman &lt;3. Känns som jag är en av få som gillade Absolution nästan lika mycket som blood money. Aldrig förstått varför många anser att det var dåligt

Jag hade roligt fram till en 100%ig progression-blocker som gjorde att jag inte kunde spela vidare efter halva spelet (testade t.o.m. att börja om och crashade på exakt samma ställe). Körde versionen som kom gratis med XBL Gold och var tydligen inte ensam om problemet.

Hmm. Hade absolut inga såna problem med pc versionen. Visst, contracts delen har ibland buggat ur, men inte tillräckligt mycket för att det ska störa mig

Medlem

Säger bara MUMS


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Smoo87:

Åh nytt Hitman &amp;lt;3. Känns som jag är en av få som gillade Absolution nästan lika mycket som blood money. Aldrig förstått varför många anser att det var dåligt

Jag hade roligt fram till en 100%ig progression-blocker som gjorde att jag inte kunde spela vidare efter halva spelet (testade t.o.m. att börja om och crashade på exakt samma ställe). Körde versionen som kom gratis med XBL Gold och var tydligen inte ensam om problemet.

Hmm. Hade absolut inga såna problem med pc versionen. Visst, contracts delen har ibland buggat ur, men inte tillräckligt mycket för att det ska störa mig

Verkade som det bara gällde versionen på XBL Gold. Störigt att de inte pallat patcha bara då jag gillade det.

1
Skriv svar