Panik under vattnet i Amnesia-utvecklarnas Soma

Robot
Medlem
Panik under vattnet i Amnesia-utvecklarnas Soma

Stort fan av Frictional Games och speciellt Amnesia och Penumbra. Men det gameplay som visades för ett par veckor sen skrämde mig inte ett dugg, tyckte det kändes ganska trist.

Kommer nog bli ett givet köp ändå men hoppas verkligen att man skiter ner ett par brallor under spelet annars är det inte värt

MEG
Medlem

Hoppas de lyckas få ihop ett bra skräckspel


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Har fortfarande psykiska problem efter Doom 3, då jag satt ensam nära skärmen med hörlurar i mörkret. Vet inte om jag klarar skräckspel nå mer efter det.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Har fortfarande psykiska problem efter Doom 3, då jag satt ensam nära skärmen med hörlurar i mörkret. Vet inte om jag klarar skräckspel nå mer efter det.

Bra att det inte bara är jag som skrämdes av Doom 3.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Achtung:

Stort fan av Frictional Games och speciellt Amnesia och Penumbra. Men det gameplay som visades för ett par veckor sen skrämde mig inte ett dugg, tyckte det kändes ganska trist.

Kommer nog bli ett givet köp ändå men hoppas verkligen att man skiter ner ett par brallor under spelet annars är det inte värt

Jag tror inte att de kommer att avvika för mycket från sitt vinnande koncept och jag gillar den här idén med vatten väldigt mycket.

Se till att vara ordentligt nödig när du spelar så kommer du nog inte att bli besviken.

Medlem

Tycker att miljön påminner mycket om dead space, ser lovande ut.

Medlem

Fyfan, aldrig, aldrig, aldrig att jag kommer våga spela nå sånt här! Okänt vatten plus att man är så jäkla seg när nånting jagar en! Never! Kanske kollar på youtube senare, men näe. Blir hellre skitnödig av att äta nå dåligt. Men hoppas på att det är ett bra spel för det!

1
Skriv svar