Dark Souls 3 – Youtube-kanal läcker bilder och info

Robot
Dark Souls 3 – Youtube-kanal läcker bilder och info

Men är det den äkta varan? Vi är både försiktigt hoppfulla och skeptiska.

#silent-hills, #microsoft, #dark-souls, #from-software, #bloodborne, #bandai-namco


Medlem
Dark Souls 3 – Youtube-kanal läcker bilder och info

Ångrar jag tittade på filmen. Men hoppas självklart på mer ur souls-serien


signatur
Medlem

Fyfan va dom killarna är tråkiga, man verkligen hör hur mycket de försöker vara roligare än dom är

Medlem

De läser innantill, annars är dem rätt underhållande i Funhaus.

Medlem

Jahap, ingen PC version, det sög ju ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av NMD0508:

Fyfan va dom killarna är tråkiga, man verkligen hör hur mycket de försöker vara roligare än dom är

Hah xP tänkte ändå att det inte kunde vara så illa, men efter att ha sett klippet håller jag med. Kul att de heter the Know utan att veta att "fågeln" flyger en till Lordran och gargoyles flyger en till Anor Londo.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jahap, ingen PC version, det sög ju ^^

Vad som står är att en är möjlig, vilket om läckan stämmer innebär att en med säkerhet kommer något senare precis som i tidigare fall.

SoL
Medlem
Skrivet av Susurrous:
Skrivet av NMD0508:

Fyfan va dom killarna är tråkiga, man verkligen hör hur mycket de försöker vara roligare än dom är

Hah xP tänkte ändå att det inte kunde vara så illa, men efter att ha sett klippet håller jag med. Kul att de heter the Know utan att veta att "fågeln" flyger en till Lordran och gargoyles flyger en till Anor Londo.

Han sa väll ändå att dom få cutscenes som är, är när du flyger till anor londo och när fågeln hämtar dig.

Det ser ju väldigt Dark Souls aktigt ut, hoppas!!

Medlem

Dark Souls 3 kommer bli grymt, hoppas det kommer ut i år

Medlem

Praise the Sun!

Fattar inte riktigt vad det är men alla From Software-spel är helt magiska, längtar redan efter detta spelet. Har slutbossen kvar i Bloodborne och förhoppningsvis hinner man spela igenom Scholar of the First Sin med DLCn innan detta kommer.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jahap, ingen PC version, det sög ju ^^

Var inte för säker på det. DS och DS2 släpptes trots allt på pc efter att de insåg att det fanns en tydlig marknad för det. Bloodborne var ps4 exklusiv så det var ett annat läge men tills man hör nåt om exklusivitet är jag rätt säker på att trean också kommer finna vägen till pc.

Medlem

Egentligen är det undebara Funhaus gänget (tidigare Inside gaming) som läcker nyheten under deras egna nyhets-/ryktes inslag under The Know! ;D

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av Susurrous:
Skrivet av NMD0508:

Fyfan va dom killarna är tråkiga, man verkligen hör hur mycket de försöker vara roligare än dom är

Hah xP tänkte ändå att det inte kunde vara så illa, men efter att ha sett klippet håller jag med. Kul att de heter the Know utan att veta att "fågeln" flyger en till Lordran och gargoyles flyger en till Anor Londo.

Han sa väll ändå att dom få cutscenes som är, är när du flyger till anor londo och när fågeln hämtar dig.

Det ser ju väldigt Dark Souls aktigt ut, hoppas!!

Kan hända :/ hörde iallafall bara: "Like in Dark Souls when you go to Anor Londo the first time there's that bird that picks you up and drop you off."

Medlem
Skrivet av Susurrous:
Skrivet av NMD0508:

Fyfan va dom killarna är tråkiga, man verkligen hör hur mycket de försöker vara roligare än dom är

Hah xP tänkte ändå att det inte kunde vara så illa, men efter att ha sett klippet håller jag med. Kul att de heter the Know utan att veta att "fågeln" flyger en till Lordran och gargoyles flyger en till Anor Londo.

Dock är det väl inte gargoyles som flyger en till anor londo? Är det inte Bat Wing Demons? De där vita...

1
Skriv svar