Call of Duty: Black Ops 3 blir framtidspangpang - se första riktiga trailern

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Om vi ignorerar att spelet ser skit ut, kan vi i alla fall enas om att det är så här man ska använda musik i actionspäckade spelfilmer. TACK FÖR MIG!

Fotnot: Har inte spelat COD sedan Black Ops II. Började ju bli sugen på det igen

Visst det är bra när dom försöker peta in lite allmänbildning i sin trailer. 95% av CoD publiken känner inte till musik innan 2005

OT: Dom har väl redan sålt ut sina digitala preorders. Blinda får är vad de är. Konsumenten alltså..

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Johan Olander:

Om vi ignorerar att spelet ser skit ut, kan vi i alla fall enas om att det är så här man ska använda musik i actionspäckade spelfilmer. TACK FÖR MIG!

Fotnot: Har inte spelat COD sedan Black Ops II. Började ju bli sugen på det igen

Visst det är bra när dom försöker peta in lite allmänbildning i sin trailer. 95% av CoD publiken känner inte till musik innan 2005

OT: Dom har väl redan sålt ut sina digitala preorders. Blinda får är vad de är. Konsumenten alltså..

"Blinda får är vad de är. Konsumenten alltså.. "
What?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Johan Olander:

Om vi ignorerar att spelet ser skit ut, kan vi i alla fall enas om att det är så här man ska använda musik i actionspäckade spelfilmer. TACK FÖR MIG!

Fotnot: Har inte spelat COD sedan Black Ops II. Började ju bli sugen på det igen

Visst det är bra när dom försöker peta in lite allmänbildning i sin trailer. 95% av CoD publiken känner inte till musik innan 2005

OT: Dom har väl redan sålt ut sina digitala preorders. Blinda får är vad de är. Konsumenten alltså..

"Blinda får är vad de är. Konsumenten alltså.. "
What?

Alltså får flockar. Följer strömmen och köper samma skit år efter år... Fanns inget originellt i BO3. Allt var klonat från spel som släppts de senaste 3-4 åren och sen bara för det har namnet CoD så får alla minnesförlust och kastar sina pengar till Activision.

Medlem

När får vi ett Call of Duty: Hemvärnet? En pluton hemvärnssoldater i nutid som får möta Putins horder...?


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Gillade black ops-spelen starkt men blir nog inget köp om man ska hoppa runt som ett flane i detta spelet också..

12
Skriv svar