Bloodborne avklarat – utan att levla eller använda pistoler

Robot
Bloodborne avklarat – utan att levla eller använda pistoler
Medlem
Bloodborne avklarat – utan att levla eller använda pistoler

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Vindrickande är svårt.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Man brukar inte komma så långt efter ett flertal glas.
1 steg framåt, 2 steg bakåt


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Haha =P
Visdomsord från tidigare delar i serien kommer till minnes: DDD - Don't Drink & Dark souls!

Medlem

vissa kanske ska dricka saft då

Medlem

Och själv har man spelat 7 timmar och klarat av två bossar. Hehe.

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Man brukar inte komma så långt efter ett flertal glas.
1 steg framåt, 2 steg bakåt

Märkligt.. Själv tog jag mig några glad rom och cola här omdagen.


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Man brukar inte komma så långt efter ett flertal glas.
1 steg framåt, 2 steg bakåt

Märkligt.. Själv tog jag mig några glad rom och cola här omdagen och då gick det ovanligt bra. Ni kanske är dåliga på att dricka?


signatur
Medlem

Själv är jag tydligen dålig på att stava och att skriva klart innan jag trycker på "skicka kommentera".

Eller så borde kodknackarna flytta den knappen längre ner så man inte kommer åt den så lätt utav misstag


signatur

Sååå ... Varje fight i spelet är precis samma, även bossarna? Geni


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"sista bossen", hade han siktat på true ending hade han nog inte nått hela vägen med sinnet i behåll.

Inaktiv

Klarade det i fredags, var lvl 107 Tog ganska exakt 45 timmar. Älskade spelet. Ska nog köra ett andra varv (missade en hel del) men ska spela Dark Souls 2 till PS4 först (har redan klarat det på PC men vill köra all DLC).

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Spela TV-spel och dricka vin? Vart fan är världen på väg?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Spela TV-spel och dricka vin? Vart fan är världen på väg?

Dricka öl och kolla på sport? Vart fan är världen påväg?

Vad är problemet?

Medlem
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Spela TV-spel och dricka vin? Vart fan är världen på väg?

Dricka öl och kolla på sport? Vart fan är världen påväg?

Vad är problemet?

Jag förknippar vin med lugn stämning, kanske med en ostbricka. Inte något man dricker när man lirar blodiga spel.

Medlem

Ett helt underbart spel. 7 bossar nere och beasthunten fortsätter. har lirat alla Soulsspel men detta är för mig det bästa från FromSoftware.

Medlem

Helt fantastiskt, jag blir så glad av att låsa sådana här artiklar, och era kommentarer är gudomliga!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Spela TV-spel och dricka vin? Vart fan är världen på väg?

Dricka öl och kolla på sport? Vart fan är världen påväg?

Vad är problemet?

Jag förknippar vin med lugn stämning, kanske med en ostbricka. Inte något man dricker när man lirar blodiga spel.

Jag avnjuter en kall till avslappning och dricker rödtjut till fest/tvn/datorn. Väldigt konstigt generalisersing du drar.

Får inte män dricka cider iheller?

Ont: detta spelet är det första ps4 spelet jag faktiskt älskat att spela igenom.

Medlem

Det var inte illa. Sätter min platinum-trofé i skamvrån. Jag har ju dock klarat av både Dark Souls 1 och 2 på SL1 så en SL4-run i Bloodborne siktas på framigenom men det verkar faktiskt väldigt mycket svårare i detta spel.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

"sista bossen", hade han siktat på true ending hade han nog inte nått hela vägen med sinnet i behåll.

Finns inget "true" ending, bara olika slut beroende på hur du vill sluta. Vill du vakna, fri från mardrömmen, vill du ersätta Gerhman, eller vill du bli en gud?

Alla tre slut är lika true, det beror helt på dig. Själv vill jag inte ersätta Gerhman, fast i en dröm för evigt, och inte heller vill jag bli en snigel, så nej, tack. Väck mig.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Rurounin:

"sista bossen", hade han siktat på true ending hade han nog inte nått hela vägen med sinnet i behåll.

Finns inget "true" ending, bara olika slut beroende på hur du vill sluta. *?

Alla tre slut är lika true, *.

Du kanske borde spoilertagga det där.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Rurounin:

"sista bossen", hade han siktat på true ending hade han nog inte nått hela vägen med sinnet i behåll.

Finns inget "true" ending, bara olika slut beroende på hur du vill sluta. Vill du vakna, fri från mardrömmen, vill du ersätta Gerhman, eller vill du bli en gud?

Alla tre slut är lika true, det beror helt på dig. Själv vill jag inte ersätta Gerhman, fast i en dröm för evigt, och inte heller vill jag bli en snigel, så nej, tack. Väck mig.

Men märk ord, gör det, min poäng var att det slutet är mycket svårare att klara.

Medlem
Skrivet av Tune:
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Haha =P
Visdomsord från tidigare delar i serien kommer till minnes: DDD - Don't Drink & Dark souls!

Testade att spela mellan andra o tredje bossen med lite öl o sprit i kroppen igår kväll, dog på första fienden o bytte till netflix istället

Medlem

Det här spelet är så jädra tråkigt

Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:
Skrivet av Cyberz:

Kompisen köpte här om dagen och så skulle vi spela och dricka lite vin...... men helvete vad svårt det va.
Kan säga att vi kom fan ingenstans.

Vindrickande är svårt.

Nej det är väldigt enkelt.

Medlem

Vet inte riktigt, BB känns som en udda fågel i Souls sammanhang.
Tog cirka 25timmar att klara ut och det kändes inge speciellt alls. BB är absolut inget dåligt spel men inte alls lika minnesvärt som DeS/DkS1-2 var, dessutom kändes alla bossar ganska meh...

1
Skriv svar