Recensionen av Dying Light dröjer

Robot
Recensionen av Dying Light dröjer

"Inget embargo" sa Techland men struntade i att skicka ut recensionsexemplar av zombiespelet.

#dying-light, #the-witcher-3


Medlem
Recensionen av Dying Light dröjer

Har alltid varit pepp som fan på detta spelet, tills jag kollade in lite twitch gameplay i helgen. Avvaktar med köp tills fz och någons mer recension kommer ut

Medlem
Skrivet av Hecce:

Har alltid varit pepp som fan på detta spelet, tills jag kollade in lite twitch gameplay i helgen. Avvaktar med köp tills fz och någons mer recension kommer ut

Tvärt om för mig.

Var osäker innan, men efter att ha sett lite gameplay från folk som streamade spelet bestämde jag mig, det blir ett köp.

Medlem

Ingen preload på ps4, kommer tjocka igen linan vid midnatt när alla förbokningar ska laddas ned.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Mer kommenterat gameplay! Ni får gärna kommentera medans ni spelar själva om det är möjligt. Men ett plus i kanten för att ni är mer än en så ni kan bolla med varandra.

Medlem

Tur man VABar idag, kan man köra lite


signatur

I drank what?

Medlem

Var ett givet köp innan, men nu ringer varningsklockorna. Spel som inte blir utskickade eller har embargo på utgivningsdatumet brukar ha mycket att dölja...

Medlem

Alltid ett dåligt tecken med utebliven recension innan släpp ! Får se nu om #nopreorder2015 får rätt redan i januari.

Medlem

Nu är det ju släppt! Nån måste sitta och spela det?


signatur
Redaktör
Skrivet av Carlbark:

Nu är det ju släppt! Nån måste sitta och spela det?

Calle spelar så mycket spelburken orkar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Carlbark:

Nu är det ju släppt! Nån måste sitta och spela det?

Calle spelar så mycket spelburken orkar.

Varför sitter jag inte och avnjuter en livestream till kaffet då? Det är väl den stora frågan? Kanske tillochmed den största frågan!


signatur
Redaktör
Skrivet av Carlbark:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Carlbark:

Nu är det ju släppt! Nån måste sitta och spela det?

Calle spelar så mycket spelburken orkar.

Varför sitter jag inte och avnjuter en livestream till kaffet då? Det är väl den stora frågan? Kanske tillochmed den största frågan!

Ska sparka på honom. Men först lunch.


signatur
Medlem

Stor varningsklocka på sånt. Blir till att avvakta och se vad det får för mottagning. Customer reviews på steam får man ju ta med en lastbil salt typ...

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Carlbark:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Carlbark:

Nu är det ju släppt! Nån måste sitta och spela det?

Calle spelar så mycket spelburken orkar.

Varför sitter jag inte och avnjuter en livestream till kaffet då? Det är väl den stora frågan? Kanske tillochmed den största frågan!

Ska sparka på honom. Men först lunch.

Då får ni se till att köra det kring/under tre-fikat!


signatur
Medlem

BOOM
fan glad jag är att jag inte är en av dem som betalar för beta
https://steamcommunity.com/app/239140/discussions/0/613948093...

Medlem

Enligt Xbox store så släpps Dying Light den 30/1 detta kan väl inte stämma?


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

Calle, ge oss stream!!!

Redaktör
Skrivet av obitwice:

Enligt Xbox store så släpps Dying Light den 30/1 detta kan väl inte stämma?

27:e på Steam och nedladdningsbart på konsolerna i Nordamerika. 30:e nedladdningbart till konsol i Europa, slutet av februari på skiva.


signatur
Medlem

Mirage, jag gör exakt samma sak! han ligger heldäckad i soffan med 40 graders feber å ser på tv å sover! perfekt! ;D

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Carlbark:

Nu är det ju släppt! Nån måste sitta och spela det?

Calle spelar så mycket spelburken orkar.

Två burkar! Spela mera! Det är väl inte utan anledning man har två ögon och två händer!

Medlem
Skrivet av Carlbark:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Carlbark:

Nu är det ju släppt! Nån måste sitta och spela det?

Calle spelar så mycket spelburken orkar.

Varför sitter jag inte och avnjuter en livestream till kaffet då? Det är väl den stora frågan? Kanske tillochmed den största frågan!

Av någon anledning läste jag det där med Björn Ranelids röst.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Alltid ett dåligt tecken med utebliven recension innan släpp ! Får se nu om #nopreorder2015 får rätt redan i januari.

Skrivet av Carlbark:

Nu är det ju släppt! Nån måste sitta och spela det?

Finns flertalet på twitch som streamar det. Verkar ha bra portning till PC (iaf när det kommer till prestanda).

Redaktör
Skrivet av Tompa:
Skrivet av obitwice:

Enligt Xbox store så släpps Dying Light den 30/1 detta kan väl inte stämma?

27:e på Steam och nedladdningsbart på konsolerna i Nordamerika. 30:e nedladdningbart till konsol i Europa, slutet av februari på skiva.

Calle streamar Dying Light.


signatur
Medlem

Det tackar vi satan för! Får klämma en extra kaffe bara!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av obitwice:

Enligt Xbox store så släpps Dying Light den 30/1 detta kan väl inte stämma?

27:e på Steam och nedladdningsbart på konsolerna i Nordamerika. 30:e nedladdningbart till konsol i Europa, slutet av februari på skiva.

Calle streamar Dying Light.

Märkligt, 28/1 står det på PS store och 30/1 på Xbox store.


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Redaktör
Skrivet av obitwice:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av obitwice:

Enligt Xbox store så släpps Dying Light den 30/1 detta kan väl inte stämma?

27:e på Steam och nedladdningsbart på konsolerna i Nordamerika. 30:e nedladdningbart till konsol i Europa, slutet av februari på skiva.

Calle streamar Dying Light.

Märkligt, 28/1 står det på PS store och 30/1 på Xbox store.

Fel av mig. Du har rätt - 28:e till PS4/Xbox One digitalt, och ute nu på Steam, som sagt.


signatur
dmn
Medlem

Funnits timmeslånga gameplayfilmer från kända youtubers ute sen förra veckan...säger mer än en kass textrecension i alla fall.

Redaktör
Skrivet av dmn:

Funnits timmeslånga gameplayfilmer från kända youtubers ute sen förra veckan...säger mer än en kass textrecension i alla fall.

Och kanske mindre än en bra textrecension.


signatur
Medlem

Beställde en code by email från spelbutiken men den produkten finns inte kvar längre och inte fått någon kod heller. Har sett massor med livestreams och youtube så någon tvekan om att köpa var det aldrig.

12
Skriv svar