Nominera: Årets spel enligt läsarna

Medlem

Alien: Isolation


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

DRRRRAAAAGGGOOOON AGE.......

Medlem

Blir något förvånad när ingen har nämnt Shovel knight bland kommentarerna.

1. Shovel knight
2. Warlords of draenor
3. Bayonetta 2
4. Mario kart 8

Medlem

Har ju inte lirat alls precis men roligast i år hade jag med
1 Valiant Hearts - udda spel med fin story
2 shadow of Mordor - bra gameplay o kul nemesis system. Sämre story..
3 hearthstone - hade ingen koll på kortspel men detta var skoj!

Medlem

Utan tvekan

Medlem
Medlem

WoW: Warlords of Draenor

Medlem

South Park stick of Truth
Mario Kart 8
Shadow of Mordor
Valiant Heart


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Valiant Hearts och Middle Earth: Shadow of Mordor.
Valiant Hearts för sin handling och kul game play, Shadow of Mordor för sin game play samt optimering.
Det var länge sedan jag spelade något som var så snyggt OCH flöt på bra trots att jag sitter på en laptop!

Medlem

Dragon Age Inquisition

Medlem

Dark souls 2


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv

Alien Isolation

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mindrax:

Fast jag pratar om DIRECTORS CUT och den kom den artonde september, annars hade jag bara skrivit Dragonfall.
Fast båda släpptes i år vilket jag redan visste.

Jag förstod det, jag skrev ju "nyutgåvan".

Medlem

Wolfenstein new order
Valliant
Fc4


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Jag har inte spelat så mycket nya spel i år, så min nominering blir ett expansion; FTL: Faster Than Light - Advanced Edition. Jag sitter fortfarande och lirar det då och då. Lyckades äntligen låsa upp mantis-skeppet igår. Fyra skepp kvar att låsa upp, och en massa ship layouts att låsa upp. När man väl har låst upp allt, kan man ladda ner "captain edition" modden och Voila, massor av ny saker att uppleva!

Man får mycket för pengarna, minst sagt.

Medlem

Hearthstone: Heroes of Warcraft
Borderlands: The Pre-Sequel
Professor Layton vs Phoenix Wright: Ace Attorney

Medlem

Dark Souls II, tveklöst den mest minnesvärda spelupplevelsen detta årtiondet


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Destiny för min del

Medlem

Synd att Dark Souls har liten community jämfört med mycket skräp
Min röst går åt Dark Souls II

Medlem

Den här listan är baserad på de spel jag spelade under året. Behöver nödvändigtvis inte vara gjorda i år. Men de är "nya" för mig.
Det är även svårt att göra listor baserade på vilket som är bästa i någon sorts rangordning men utan större eftertanke kan jag iaf nominera första platsen till

1. Darksiders II
Det är inte bara det bästa spel jag kört i år. Det är bland de bästa jag spelat någonsin. Fy jävlans så kul det var.

efter det här blir det lite svårare. Men ska göra ett försök.

2. The Walking Dead: Season Two
3. Last Of Us
4. Ace Combat: Infinity (free to play spel och gillar inte conceptet av just free to play, men fasen alltså det här är ett väldans roligt spel att köra då det mest sker i onlineläget. Och har lyckats att inte lägga ut en krona på det än haha)
5. Dark Souls II

Kommer inte på något mer


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Dragon Age: Inquisition

Medlem
Medlem
Medlem

Huff huff massa lovande spel som jag inte haft tid att spela än. Har precis börjat med Divinity Original Sin, det har potential så det heter duga, så jag röstar på det!

Medlem

Little big planet 3. Har inte blivit särskilt imponerad av de spel jag har köpt under 2014. Inget nytt eller innovativt.
Om någon vet ett bra singleplayer spel så tipsa gärna! Har inte råd att köpa så många per år så jag måste "nästan" veta att det är värt pengarna, utan att spoila såklart.

Medlem

Varit ett svagt spelår överlag.
Men väljer att nominera; The Wolf Among Us

Var det spel från i år som jag spelat som helt enkelt gett bäst upplevelse.

Skriv svar