Släppet av The Witcher 3 skjuts fram

Redaktör
Skrivet av Redkid:

Har ni källa på detta? Vet att ni har fått tips, men tycker ni borde bli bättre på att länka källor.

Källa har vi: officiella hemsidan, Facebook-sajten. Och du har rätt - det ska stå i nyheten.


signatur
Medlem

Världens bästa newbies isf.... I can wait

Medlem

Det är en såpass stor titel att jag förstår dem, tråkigt att fk'a upp en riktigt grym uppföljare särskilt för en mindre studio som har mycket att vinna/förlora på Witcher 3.

Worth the wait & the trust! In CDR we love ^-^

SoL
Medlem

Först Bloodborne o nu detta :/ men man får väll se det positiva i det hela.speciellt taggad på witcher e jag inte men Bloodborne däremot, väntan är olidlig!!

Medlem

bara bra, har ändå ingen dator som ens skulle klara minimum och jag ser hellre dom gör ett bra spel än rusar fram skitet..

Medlem

Gött att dom svalde sina egna ord för att se till att spelet blir bra istället för att släppa det i dåligt skick i tid bara för att dom sa det.

Medlem

Helt rätt! Hinner det inte bli klart, så hinner det inte bli klart. Så enkelt är det, och betydligt bättre för alla i slutändan ändå.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

suger ju att det blir sent, men föredrar helst ett mer välgjort spel vid release. det finns mkt annat att välja på under tiden vi väntar positiv!


signatur

//monster

Medlem

Hmm.... Detta ger mig tid att lira The Order 1886 då istället som en tröst..

Men det är väl bra att dom gör detta, dom ser hur det har gått för Ubisoft så antar att dom inte vill fastna med skägget i brevlådan som dom. Tumme upp för det, fast nu måste vi väntar några månader till!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Duke Nuke'em forever warning!

Skämtosido: Bra spel > Buggspel

Medlem

Hur vet man att man är tillräckligt klara den 19:e Maj då? Är det inte bättre att inte sätta något datum alls än att ge ett tredje släppdatum som man inte kommer att klara av?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Jag misstänker att problemet är rotat i konsolernas undermåliga prestanda.

PC fanboy ? Kan faktiskt bero på de olika optimeringarna för PCs olika riggar. Inte tänkt på det ?

Medlem

Utvecklarna tyckte att spelet behövde mer
*sunglasses*
Polish


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Redaktör
Skrivet av ManchildKart:

Utvecklarna tyckte att spelet behövde mer
*sunglasses*
Polish

Göteborg ringde. Du behövs där.


signatur
Medlem

"No one will remember if the game is late, only if it's great." Jay Wilson's

Medlem

Det låter konstigt, men att de går tillbaka på sitt ord om att det inte skulle komma fler förseningar ger ökad trovärdighet i mina ögon. Det tyder på att deras finslipning av spelet har högre prioritet än deadlines och missriktad stolthet. Eller att spelet är betydligt buggigare än de räknat med.

Medlem

Trist men det är bättre med ett färdigt spel finns annat att hitta på under tiden.

Medlem

Jag vet själv som en spel programmerare som nylingen var med i Ludum Dare 31 att fixar du en bugg/glitch skapas massor utav nya.

Medlem

Feta creds till CPR som inte bara fattar det beslut som rent funktionellt MÅSTE fattas för att spelet ska (ha en maximal chans att) möta spelarnas krav.

Deras tidigare uttalande var lite onödigt kaxigt, ja - men desto mer creds till dem nu som tappert sväljer sina ord och faktiskt ändrar på tidsplanen ändå.

Har alltid tyckt att man får riskera att göra lite kraftfulla/överdrivna uttalanden OM man är helt ok med att faktiskt backa ner och erkänna att man haft fel om man nu haft det.

Vi vet alla att cancern som tar död på spelandet är spel som inte fått den tid och kärlek de behövt.

Vi behöver exakt en sak: ett bra spel vars utvecklare tagit den tid den behöver på sig för att göra vår upplevelse episk.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Sviskon:

Jag misstänker att problemet är rotat i konsolernas undermåliga prestanda.

PC fanboy ? Kan faktiskt bero på de olika optimeringarna för PCs olika riggar. Inte tänkt på det ?

Njaa det medför komplikationer, jag är själv inte förvånad ifall det skulle vara just därför.

Ett bra exempel är dragon age inqusition.
Och det har ju inte att göra med att man avskyr konsoler eller dom som spelarna bakom konsolen.

Utan utvecklarnas syn på utvecklingen, ge det mer tid gör det bra för pc, så bryr vi oss inte inget jobbigt inventoryhjul och skit ge oss eget gränsnitt.

sen får det ta 1 månad kanske mer i utveckling men bättre så än ingen köper spelet föurtom dom som blint förbokat skiten

12
Skriv svar