Tävling – vinn Dragon Age: Inquisition!

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av abominable:

Jag förstår inte riktigt första frågan. Har nu suttit och kollat igenom samtliga recensioner senaste halvåret och alla ryms på en sida för mig. Även ovan nämnda spel. Men jag vill minnas att DAO var flera sidor när jag läste recensionen första gången. Fick man inte möjligheten här för något år sedan att göra en inställning där samtliga artiklar ryms på en och samma sida? På grund av denna inställning så är det omöjligt för mig att svara något annat än alternativ 3 på första frågan. Därför tycker jag den borde vara ogiltig, skulle kännas förjävligt att åka ur tävlingen på en sådan fråga.

Om detta ses som en spoiler eller ledtråd till svarsalternativen så hoppas jag på att få ett mail från crew som svar i samband med att ni tar bort detta inlägg.

Nu vet jag inte vilken enhet du läser och skriver ifrån, men på en dator så finns det en liten röd ruta längst upp till höger på varje recension där du kan välja om du vill ha recension på en sida eller uppdelad i flera

Tack, det var den inställningen jag letade efter. Har uppenbart svarat fel på fråga 1 märker jag, trist...

Medlem

Men vad fasiken. Jag ville ju ha spelet till Xbox360 =/


signatur

Everybody needs help.

Medlem

trodde inte att expansion räknades som ett "huvudspel" men , ja ni får gärna rätta mig om jag har fel.

12
Skriv svar