LittleBigPlanet 3

Robot
LittleBigPlanet 3

Media Molecule har lämnat sitt flaggskepp. Men istället för att sjunka tar sig nya förmågor an LittleBigPlanet. Resultatet är strålande, så länge det varar.

#media-molecule, #sumo-digital


Medlem
LittleBigPlanet 3

Bara 3 av 5. Tråkigt att spelet inte lever upp till föregångarna.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

När jag läste texten anade jag en 4:a... Kort kampanj är inte alltid en dålig sak.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

Bara 3 av 5. Tråkigt att spelet inte lever upp till föregångarna.

Man vill bara mjölka nu.

Medlem

Tycker det är lite väl hårda tongångar här inne för ett spel som är så bra att man vill ha mer?

Blir iaf ett givet julklappsinköp till tjejen, och mig.

Moderator | Testpilot

3/5 och det är inte Frost som recenserar O_O... Fz's 3a mästare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Frux:

Tycker det är lite väl hårda tongångar här inne för ett spel som är så bra att man vill ha mer?

Blir iaf ett givet julklappsinköp till tjejen, och mig.

3 av 5 är dåligt för att vara LBP. Blir nog ett köp men kommer vänta. Hoppades på en uppföljare som skulle leverera.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Verkar vara ett givet köp för dom som gillade tidigare versioner.
Det är ju i det egna skapandet av banor det alltid varit starkt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

De flesta recensioner verkar vara överens om att det är det bästa LBP-spelet hittills men det får ändå lägre betyg.

Jag har bara spelat det första och det var ett bra tag sedan så jag blir lite sugen på detta.

Medlem

Men man kan göra en dinosaurie pistol som skjuter dinosaurier.

Det borde per automatik ge minst 4/5.

Redaktör
Skrivet av Cowmine:

Men man kan göra en dinosaurie pistol som skjuter dinosaurier.

Det borde per automatik ge minst 4/5.

6/5 om du frågar @wildthing.


signatur
Medlem

Jag skulle väldigt gärna komma åt den upplevelse som det pratas om för samtliga LBP men har testat både ettan och tvåan och förstod inte alls vad grejen var/är.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Cowmine:

Men man kan göra en dinosaurie pistol som skjuter dinosaurier.

Det borde per automatik ge minst 4/5.

6/5 om du frågar @wildthing.

Man bryter betygsskalan en gång när det var oerhört välförtjänt (Jurassic Park: The game, SOLKLAR 6 av fem FZ) så blir man kallad "oseriös"!

Men det gör inget, jag har ett nytt jobb nu, jag behöver inte er!


signatur

Videomupp

Medlem

Jag kan hålla med om att kampanjen är kort, men det känns samtidigt som att det kompenseras ganska väl tack vare den oändliga mängd spelarskapat material.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tråkigt att spelet inte fick bättre betyg av FZ men andra publikationer har gett det högre. Personligen älskar jag LittleBigPlanet-serien så jag kommer köpa det ändå (Hugh Laurie är bara grädde på moset).

Medlem

Jag kommer vänta, spelet har inte sin fulla potential för oss singleplayerspelare utan användarskapade material


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Jag kommer vänta, spelet har inte sin fulla potential för oss singleplayerspelare utan användarskapade material

Fast de har ju flyttat över allting från Little Big Planet 1 & 2, så det finns redan mängder av spelarskapat innehåll redan från dag ett.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Kimpur:

Jag kommer vänta, spelet har inte sin fulla potential för oss singleplayerspelare utan användarskapade material

Fast de har ju flyttat över allting från Little Big Planet 1 & 2, så det finns redan mängder av spelarskapat innehåll redan från dag ett.

Det hade jag missat! Då ska jag leta på en förhandsbokning


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Kimpur:

Jag kommer vänta, spelet har inte sin fulla potential för oss singleplayerspelare utan användarskapade material

Fast de har ju flyttat över allting från Little Big Planet 1 & 2, så det finns redan mängder av spelarskapat innehåll redan från dag ett.

Det hade jag missat! Då ska jag leta på en förhandsbokning

Jag kanske bör tillägga att jag inte har sett några spelarskapta banor med egna ögon, så jag kan förvisso inte bekräfta personligen att de faktiskt finns där ännu. Jag kikade dock dagen innan spelet släpptes officiellt, så det kan hända att jag bara var för tidigt ute.

Ville bara få det sagt så jag gör mig fri från eventuella felaktigheter.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar