Gearbox visar mer av Homeworld Remastered

Robot
Skribent
Gearbox visar mer av Homeworld Remastered

Bli bra. Snälla.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hålla tummarna eller nåt för att det ska bli bra

/Andreas Olander

Medlem

Hehe Homeworld kommer man ihåg, grymt bra spel när det kom. Har kvar spelet än på någon hylla någonstans:D

Medlem
Skrivet av Gaara:

Hehe Homeworld kommer man ihåg, grymt bra spel när det kom. Har kvar spelet än på någon hylla någonstans:D

Samma här

Medlem

Oj, det här blev jag verkligen glad av att se! Inga klavertramp nu tack!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Gearbox brukar väl göra varannat bra och vartannat dåligt spel? Så detta borde bli bra?

Medlem

Visades inte samma sak på PAX Prime? Men hur som helst så lär det bli ett köp, såvida de inte klantar till sig rejält.

Medlem

Gammal film ju.., såg den för länge sedan. Inget nytt. Ser dock fram emot detta.

Medlem

Tror ju inte på ett ord som Pitchford säger efter lögnerna om Aliens Colonial Marines. Men hoppas spelet blir bra iaf.

Geeks Gaming
Skrivet av robbis:

Gammal film ju.., såg den för länge sedan. Inget nytt. Ser dock fram emot detta.

Filmen va gammal men dom hade ju nya screenshots

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Bli bra. Snälla.

Pessimistisk? Det ska väl mycket till för att göra ett spel sämre i en remastered-version.

Geeks Gaming

Kollar ni på videon vi 3:23 och jämför med

Medlem

Uppdrag tre:

Det räcker för att få mig att köpa spelet, om och om igen. (Har nog minst ett par kopior av det redan.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Randy är som Pedobear i mina ögon. Litar inte på honom alls. Februari får motbevisa.

Medlem

Jag tror att det blir lika bra som originalet men jag är inte jätteimpad av förbättringarna. Det kan vara väl värt det för stöd för modernare hårdvara dock.

Medlem

Jäkla pessimister alla är, tack och lov att en annan är smart och åtminstone kollar allmänna åsikten om spel innan köp. Gearbox har inte gjort mig besviken hittills när jag köpt något från dom. Vad har dom som vart helt värdelöst, marines och dnf, vad mer? Marines var det ju ett jäkla byten av utvecklare om jag inte minns helt galet, och dnf var ju oxå väl flertalet utvecklare på. "Desto fler kockar desto sämre soppa"

Randy Pitchfork är en kille man kan lita på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Jäkla pessimister alla är, tack och lov att en annan är smart och åtminstone kollar allmänna åsikten om spel innan köp. Gearbox har inte gjort mig besviken hittills när jag köpt något från dom. Vad har dom som vart helt värdelöst, marines och dnf, vad mer? Marines var det ju ett jäkla byten av utvecklare om jag inte minns helt galet, och dnf var ju oxå väl flertalet utvecklare på. "Desto fler kockar desto sämre soppa"

Gearbox var fortfarande ansvariga och satte sin logga på skiten, samt körde med vilseledande marknadsföring. Att lita på det företaget är som att lita på en politiker.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar