Levande leksaker i koncepttrailer för Silent Hills

Robot
Levande leksaker i koncepttrailer för Silent Hills
SoL
Medlem
Levande leksaker i koncepttrailer för Silent Hills

Alltså har man ett svagt hjärta bör man hålla sig borta från detta spel

Medlem

Verkar väldigt lovande.
Silent Hill kan vara tillbaka på riktigt


signatur

Save thy self, because nobody else will.

MEG
Medlem

Detta spel är mer intressant än Evil Within. Den spelbara trailern var riktigt bra...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Är det bara jag som tycker att personen på bilden längst upp i den här artikeln ser ut som Daryl Dixon ifrån tv-serien "The walking dead"?


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Är det bara jag som tycker att personen på bilden längst upp i den här artikeln ser ut som Daryl Dixon ifrån tv-serien "The walking dead"?

hahahahaha. Du trollar?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Är det bara jag som tycker att personen på bilden längst upp i den här artikeln ser ut som Daryl Dixon ifrån tv-serien "The walking dead"?

Ser inte ut som han, det är han! (Norman Reedus) Han kommer vara huvudpersonen i nya Silent Hills

Medlem

Det märks att Del Toro VERKLIGEN vill jobba med Lovecraftvärlden


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Är det bara jag som tycker att personen på bilden längst upp i den här artikeln ser ut som Daryl Dixon ifrån tv-serien "The walking dead"?

Nej, det är helt rätt, Norman Reedus (Walking Dead, Blade 2) kommer vara en av skådisarna i spelet.

Medlem

Ojoj ser riktigt härligt läskigt ut ÄNNU ett spel som får mig att bli sugen på att köpa PS4..... avvaktar nog reorna vid och efter Julafton så kanske PS4an kan komma ner i pris lite till...


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Meh.. Kommer det inte till Xbox? Wtf. Om det inte gör det så funderar jag seriöst på att köpa ett PS4 också. Well played, Sony. Well played.

Medlem

Är det bara jag, eller var kvalitén otroligt dålig på filmen? Får väl kolla YT antar jag :/

Ingen skillnad...antar att någon filmat den med mobilen direkt från screen. Kommer aldrig förstå företag som inte släpper sådant här material själva, utan låter fans göra jobbet med en cam, och sänka hela upplevelsen som slutresultat.

Medlem

Silent Hill-serien är ju inte läskig... men oerhört konstig.

Medlem
Skrivet av Untamed:

Meh.. Kommer det inte till Xbox? Wtf. Om det inte gör det så funderar jag seriöst på att köpa ett PS4 också. Well played, Sony. Well played.

Silent Hill har alltid varit väldigt starkt förknippad med Sony, första spelet och även andra spelet släpptes bara till PS1. Det var först med Silent Hill 3 som det även kom till PC.

Jag har för mig att planerna för kommande Silent Hill är att endast "demot" är exklusivt för Sonys konsol och att spelet kommer släppas både till Xbox One och PC.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Untamed:

Meh.. Kommer det inte till Xbox? Wtf. Om det inte gör det så funderar jag seriöst på att köpa ett PS4 också. Well played, Sony. Well played.

Silent Hill har alltid varit väldigt starkt förknippad med Sony, första spelet och även andra spelet släpptes bara till PS1. Det var först med Silent Hill 3 som det även kom till PC.

Jag har för mig att planerna för kommande Silent Hill är att endast "demot" är exklusivt för Sonys konsol och att spelet kommer släppas både till Xbox One och PC.

Jo, absolut är det starkt förknippat med Sony, men iom att flera av de nyare Silent Hill-spelen släppts till Xbox så tycker(hoppas) man ju att detta också borde släppas där.
Men visst.. detta kan vara en riktig kassako för Sony om de släpper det exklusivt på PS.

Medlem

Jamenvisst. Släng på ett par Rift-brillor och ett vettigt headset så behöver jag aldrig sova igen...

SoL
Medlem
Skrivet av Exxo:

Silent Hill-serien är ju inte läskig... men oerhört konstig.

Jo jag tyckte 2an läskig som fan, mycke psykisk skräck med obehagliga ljud osv

Medlem

Men fyfaan….

Och det som gör mig mest ängslig är att jag får intrycket att spelet blir i första person.
Silent Hill i första persons vy….fyfaan, aldrig...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Wow, äntligen lite vågligt och nytt. Hoppas det kommer med stöd för oculus rift eller åtminstonde för Vorpx. Hoppas också att gameplay i spelet håller samma standard som concept trailern.

Inaktiv
Skrivet av Ender:

Är det bara jag, eller var kvalitén otroligt dålig på filmen? Får väl kolla YT antar jag :/

Ingen skillnad...antar att någon filmat den med mobilen direkt från screen. Kommer aldrig förstå företag som inte släpper sådant här material själva, utan låter fans göra jobbet med en cam, och sänka hela upplevelsen som slutresultat.

Tror de själva har gjort det så för inlevelsen. Mörkt, kanske bara filmar med en mobilkamera. Hade spelet vart så som det ser ut i videon så hade det höjt skräckfaktorn mycket mer för mig än kristallklar 1080p med strålkastare på axeln

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av Ender:

Är det bara jag, eller var kvalitén otroligt dålig på filmen? Får väl kolla YT antar jag :/

Ingen skillnad...antar att någon filmat den med mobilen direkt från screen. Kommer aldrig förstå företag som inte släpper sådant här material själva, utan låter fans göra jobbet med en cam, och sänka hela upplevelsen som slutresultat.

Tror de själva har gjort det så för inlevelsen. Mörkt, kanske bara filmar med en mobilkamera. Hade spelet vart så som det ser ut i videon så hade det höjt skräckfaktorn mycket mer för mig än kristallklar 1080p med strålkastare på axeln

Mnh, vart bara grumligt och pixligt för mig, som i 240p. Man kan ju se att stämningen och ljussättningen är grym, men hela upplevelsen går ju om intet när man hela tiden sitter och undrar när skiten ska ladda klart så man får se det i sin rätta upplösning, bara för att tillslut inse att det inte kommer att hända.

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av MrStrange:

Är det bara jag som tycker att personen på bilden längst upp i den här artikeln ser ut som Daryl Dixon ifrån tv-serien "The walking dead"?

hahahahaha. Du trollar?

Inte den här gången. Jag visste faktiskt inte att han har något med spelet att göra


signatur
Medlem
Skrivet av acid999:

Wow, äntligen lite vågligt och nytt. Hoppas det kommer med stöd för oculus rift eller åtminstonde för Vorpx. Hoppas också att gameplay i spelet håller samma standard som concept trailern.

Tror mer på att det kommer användas för att sälja Project Morpheus i så fall. Om Silent Hills nu är PS4-exklusivt så tror jag knappast att Sony tillåter stöd för en konkurrent.

1
Skriv svar