Medlem
Lootcrate

Såg att lootcrate börjar leverera till Sverige. Någon som har erfarenhet? Är ju lite av nördens julafton varje månad

https://www.lootcrate.com

Medlem

Det jag har sett av innehållet (Ashens unboxningar på youtube) så är det imo riktigt jävla skräp i dom. DEFINITIVT inte värt de 200+kr det kostar i sverige..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

jag köpte 3 månader.
ska bli kul att se vad det blir för prylar, gissar att de kommer bli perfekt för min "mancave"

Medlem

Blev sub här med med en månad i taget, vart för nyfiken. Är det skräp är det bara att sluta, annars kan det vara en skoj överraskning varje månad.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Det jag har sett av innehållet (Ashens unboxningar på youtube) så är det imo riktigt jävla skräp i dom. DEFINITIVT inte värt de 200+kr det kostar i sverige..

1000kr för 6 lådor. Inte något superpris men i det flesta lådorna får man en t-shirt vilket är utan tvekan värt 150kr om man nu skulle köpa liknande från cdon/webhallen eller liknande butik.

Men jag måste hålla med om att det mesta som följer med är rent skräp och därför perfekt att ge bort i julklapp åt släkt och vänner som är under 10 år.

Andra gånger verkar folk ha fått roliga saker som tjocka serietidningar och sånt som i normala fall går på 150kr om man köper på bokus eller adlibris.

Så visst är det svårt att lägga ett pris på allt man får för struntar man i allt skräp och bara köper det viktigaste kan man nog skippa loot crate och bara satsa på löpa sakerna på ebay eller liknande.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fick min första loot crate hem idag
Ska inte avslöja vad det var i den ifall någon fortfarande väntar på en överraskning men jag är iaf nöjd med mitt köp

Medlem

Väntar på mitt första paket, skickades i måndags. någon som vet hur lång tid det tar?

Medlem
Skrivet av insilence:

Fick min första loot crate hem idag
Ska inte avslöja vad det var i den ifall någon fortfarande väntar på en överraskning men jag är iaf nöjd med mitt köp

Jag väntar på mitt första paket hur lång tid tog frakten för dig?

1
Skriv svar