Forza Horizon 2 – film visar upp den sociala delen

Robot
Forza Horizon 2 – film visar upp den sociala delen
Medlem
Forza Horizon 2 – film visar upp den sociala delen

Har så svårt att svälja att de valt 30 FPS...

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Har så svårt att svälja att dem valt 30 FPS...

de...

Inaktiv

"Nu är bara frågan om du ska hålla fast vid din gamla 360 eller inhandla en Xbox One."

Forza H2 är inte samma på båda konsoler. Olika spelmotorer, och fler funktioner till XO. Fler studior borde följa deras exempel, särskilt om man ser till hur PC fick lida sista åren innan de nya konsolerna kom.

Medlem

Bortplockat.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Har så svårt att svälja att de valt 30 FPS...

det hade de även i horizon 1. Inga större problem faktiskt. Men det hade inte funkat i riktiga Forza


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Nightswipe:

Har så svårt att svälja att de valt 30 FPS...

det hade de även i horizon 1. Inga större problem faktiskt. Men det hade inte funkat i riktiga Forza

Jag skippade faktiskt det första. Hade ingen aning om att det var 30 FPS. Det var andra anledningar att jag valde att inte prova det

Medlem
Skrivet av Nightswipe:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Nightswipe:

Har så svårt att svälja att de valt 30 FPS...

det hade de även i horizon 1. Inga större problem faktiskt. Men det hade inte funkat i riktiga Forza

Jag skippade faktiskt det första. Hade ingen aning om att det var 30 FPS. Det var andra anledningar att jag valde att inte prova det

Tänkte inte heller köpa det, men det är Forza så jag gjorde det till slut. Helt ok spel (förutom obligatoriska svenska radiopratare). Gillar man Forza så är det värt att testa


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar