Se Microsofts presskonferens här

Robot
Se Microsofts presskonferens här

Klockan 14:00 rivstartar Gamescom - Microsofts presskonferens är först ut.

#microsoft, #quantum-break, #max-payne, #remedy-entertainment, #halo-5-guardians, #forza-horizon-2


Medlem
Se Microsofts presskonferens här

Mer TV-funktioner till Xbone, gärna lite månadsbetalningar, och lås den på nått bra sätt.

Medlem

Grymt sugen på att få se lite mer om Quantum Break och Halo 5!

Medlem

Läste ett rykte att The Division skulle visas upp på Xbone i ny gameplay... hoppas!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

bara jag som tyckte nya CoD såg jävligt tråkigt ut?

Medlem
Skrivet av TrooP:

bara jag som tyckte nya CoD såg jävligt tråkigt ut?

Jag håller med! Och AIn haha de bara stod där när han sköt ner deras polare och väntade på sin tur


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

ZF
Medlem

intressant val. jag kommer alltså inte att spela Tombraider de närmast åren.

Medlem
Skrivet av ZF:

intressant val. jag kommer alltså inte att spela Tombraider de närmast åren.

Samma här och jag gillade rebooten men men det får räcka med en PS4a och dator så inget mer tomb raider...

EDIT: Blev fundersam nu när jag tänkte på att de sa att det kommer "exklusivt till X1 under 2015" vilket kan innebära att det bara är tidsexklusivt.

Medlem

Visat halo 5 än? Precis startat streamen.


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Visat halo 5 än? Precis startat streamen.

nope

KoP
Medlem

Quantum break ser riktigt bra ut. Vill ha!

Medlem

Michael Bay Simulator 2014 (aka, CoD) var då inget att ägna en tanke, Quantum Break såg lite bättre ut.

ZF
Medlem
Skrivet av Jaxz:
Skrivet av ZF:

intressant val. jag kommer alltså inte att spela Tombraider de närmast åren.

Samma här och jag gillade rebooten men men det får räcka med en PS4a och dator så inget mer tomb raider...

vore kul att veta vad detta kostat.. visserligen så rasade TR på PS snabbt i pris och dök ovanligt fort upp på +, men så illa kan det inte ha sålt just på den plattformen att detta skulle vara ett vettigt val utan rejäl kompensation tycker jag.

jag kommer nog sakna Lara även om det som väl är finns Nathan att luta sig mot, man kan aldrig få för mycket actionarkeologi!

Inaktiv

Jag tyckte Age of Empires var bäst, men det är flera år gammalt.

Det man ser i showen är ju samma generiska spel med lite olika grafik, voice over och setting. Idétorka eller bara ett sätt att tjäna snabba pengar?

Jag menar vad är skillnaden mellan Fable och Quantum leap?

Och med Windows 8.0 är ni ju som hemma på microsoftplattformen också, varför ska man ha en separat box för det?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av TrooP:

bara jag som tyckte nya CoD såg jävligt tråkigt ut?

Jag håller med! Och AIn haha de bara stod där när han sköt ner deras polare och väntade på sin tur

Dom brukar alltid spela på lättaste svårighetsgraden under demonstrationer


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tyckte Screamride såg rätt skoj ut, synd att det var xbox only

Medlem

Nu kommer Halo!

Medlem

Minecraft


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Läspar han?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag hade inte möjlighet att se "mitten" men har de inte visat ett enda spel vi inte kände till sedan tidigare?

Medlem

Varför ingen Halo bundle.. Halo måste ju vara det populäraste Xbox spelet..

Medlem

Wtfff? Assault Rifle i Halo 2?

Medlem

sen även ska det komma en uppdatering som gör att xbox:one kommer stödja dessa fil-typer via usb enhet eller via nätverket.

Xbox One compatible file types

3gp audio
3gp video
3gp2
aac
adts
animated gif
asf
avi divx
avi dv
avi uncompressed
avi xvid
bmp
jpg
gif
h264 avchd
mjpeg
mkv
mov
mp3
mpeg 1 ps
mpeg 2
mpeg 2 hd
mpeg 2 ts
mpeg 4 h264 aac
mpeg 4 sp
png
tiff
wav
wma
wma lossless
wma pro
wma voice
wmv
wmv hd


signatur

God is dead

Medlem

Hej jag missade live finns det möjlighet att se den i efterhand om så finns det någon som skulle vilja länka?

Medlem
Skrivet av TrooP:

bara jag som tyckte nya CoD såg jävligt tråkigt ut?

Gudarna vet hur löjligt många det är som håller med dig.

1
Skriv svar