Spela med vänner? (Skoluppgift)

Medlem
Spela med vänner? (Skoluppgift)

Hej alla spelintresserade!

Jag går första året Högskoleingenjör Datorspelsutveckling på LTU. Jag håller på med en uppgift i samband med företagsetableringskursen som vi just nu läser och skulle uppskatta om ni svarade på denna lilla "omröstning"

Ni får väldigt gärna motivera era svar nedan.
Tack för hjälpen!


signatur

You can't win the game...

Medlem

Svarar på undersökningen men passar på att varna att en "poll" på nätet inte har något som helst värde i en undersökning på högskole/universitetsnivå om det inte görs under mer kontrollerade former.

Medlem

Stämmer som Kebbe säger. Du behöver mer data för att kunna använda den som källa på högskola/universitet.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Svarar på undersökningen men passar på att varna att en "poll" på nätet inte har något som helst värde i en undersökning på högskole/universitetsnivå om det inte görs under mer kontrollerade former.

Skrivet av Stag:

Stämmer som Kebbe säger. Du behöver mer data för att kunna använda den som källa på högskola/universitet.

Det är jag väl medveten om jag hade endast tänkt att använda mig utav pollen för att "stärka" min research och mina personliga åsikter, min lärare tipsade om att göra en poll eller fråga folk på skolan, mest för att se om folk ( i detta fall spelintresserade ) tycker som jag i just denna fråga

Så resultatet är mest för att se om folk i allmänhet tycker som mig vad det gäller denna fråga.
Så det kommer inte att vara direkt undersökning till arbetet utan mer en liten riktlinje för att se om jag är den enda som tycker så eller om fler gör det.

Tack för att ni svarade på omröstningen!


signatur

You can't win the game...

Medlem

Tråkigt nog så har nästan alla polare slutat spelat.. fan vi spelade ju 24/7 på wow tiden men nu lirar ingen typ :/ Jag spelar mest Singleplayer nu men föredrar att spela med kompisar när de kan!

Medlem

Personligen spelar det ingen större roll och jag ska säga jag spelar hellre offline än online iaf men ibland så är det så klart roligt och köra lite online matcher i vissa spel.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar