Cloud Chamber – lek detektiv med andra

Robot
Cloud Chamber – lek detektiv med andra
Medlem
Cloud Chamber – lek detektiv med andra

Citat" Riktiga skådisar" ....

LoL

Medlem

Musiken var bra, men jag förstår inte riktigt konceptet. Är det meningen att alla ska konspirera och spekulera tillsammans för att lösa någon svår gåta eller är det bar ännu ett "socialt spel" där man trycker på en knapp och får några coins tills man vinner?

inK
Medlem
Skrivet av onliner72:

Citat" Riktiga skådisar" ....

LoL

Varför kommer LoL in i bilden och varför kan de inte kallas riktiga skådisar? Jesper Christensen har spelat i två Bond-filmer och medverkat i filmer av bl.a. Jan Troell och Lars von Trier.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Fattade inte gameplayet riktigt. Skev trailer förövrigt.

Hmm, något sådant här sysslar också Remedy med i "Quantum Break".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag fastnade lite för storyn faktiskt, kommer nog testa det här när det släpps om det får bra omdöme, annars blir det nog att googla fram storyn i värsta fall


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja storyn verkade intressant och man blir sugen på att veta vad det är. Sedan kan en trailer få det att verka intressant, även om det i spelet är totalt misslyckat.

jag fattar heller inte spelkonceptet dock, så där misslyckas trailern fatalt. Alltid kul med gåtor och att få klura på ledtrådar osv, men gör an det mot ai-"vänner" eller tillsammans med andra online? Hur kommer man vidare i landskapet?

Som sagt, får se vad det blir av det..


signatur

K9
:.:

1
Skriv svar