Medlem

Shit. Ångrar att jag köpte det.


signatur

autograph

Det doftar lite Projekt IGI i grafiken och ser lite småmysigt retro ut, det kan väl aldrig vara fel, eller?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

10 år gammal grafik o såg stelt o tråkigt ut, köpte det ändå o kunde inte sluta spela! För de pengarna är det klart värt det imo.

Medlem

ironsight? Om inget köp.

Medlem
Skrivet av eine_petule:

ironsight? Om inget köp.

Det har ironsights.

Medlem

http://youtu.be/iMxjlHU9u38 bra genomgång av spelet, blir nog att köpa faktiskt


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Blev ett köp! Riktigt nöjd med valet

Medlem

Spelet var en positiv överraskning, spelat moddet back in the days.

Gillar kartorna, dom lägger vikt på teamplay när en punkt oftast går att ta sig till från fyra håll, och gör så att enskilda campers inte är speciellt svåra att ta ut.

Ljudet är bra, grafiken okej, nä detta är ett av dom bättre online fpsen på senaste.

Medlem

riktigt fantastiskt spel för pengarna, rekommenderas varmt!

Inaktiv
Skrivet av gorman:

10 år gammal grafik...

Folk har glömt bort att HL2 inte var så vackert...

Skrivet av Management:
Skrivet av Cane:

Problemet är oftast att man spelar med samma mängd spelare, alltså 10v10 t.ex. Hade anfallarna haft 1 eller 2 spelare fler hade det nog fungerat betydligt bättre

Eller varför inte x1.5 så många som försvararna? Så man har nån slags möjlighet att överväldiga en befäst fiende, speciellt när dom har vapen som stoppar dig med ett skott.

Efter 15 timmars speltid så lättare att anfalla. Oftast handlar det bara om att lära sig kartan så numerärt övertag behövs inte. Sen så är lagen rätt balanserade ändå, terroristerna får billigare auto karbiner ec.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

Jävla hårda strider i detta spelet, hjärtat rusar som själve fan för mig

Medlem

Kom ihåg den här recensionen, köpte på steams 85% rea igår och jäklar vad kul det är!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar