Microsoft berömmer konkurrenterna

ZF
Medlem
Skrivet av Propy:

Det visar väl att de lyssnar, eller?

att lyssna med kniven mot strupen säger dock ganska långt från att hålla upp en våt finger i luften.

alltså kortfattat sammanfattat ungefär:

M: vi tänker göra så här, bra va!

K: nej det låter ju inte så bra alls, : / här är anledningarna: *lägg in en lång lista med rationella argument här*

M: ok, framtiden är inte för dig.. =_=

K: nänä, då får jag välja nått alternativt färdmedel dit. :s

M: eller vänta nu, vi ändrar lite då... >_<

K: men den värsta konstigheterna från listan är ju kvar, och en del annat har tom blivit värre istället.

M: idiot! >:(

K: där var en grej till jag inte gillar.

M: ok förlåt då, vi ändrar allt avskedar lite symboliskt folk och försöker från och med nu att inte säga vad vi egentligen tycker! nöjd?

K: ....

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Games is for the gamer. Vem bryr sig till vilken enhet den kommer?

Exakt... spelar ingen roll... men tyvärr kommer det på tok för få BRA spel till någon plattform.

På senare tid har jag dock fastnat med småspel på Facebook och min iPad.

ZF
Medlem
Skrivet av ZF:

att lyssna med kniven mot strupen säger dock ganska långt från att hålla upp en våt finger i luften.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Smoo87:

En fråga, ni snackar så mycket om fanboys hit och dit, men ändock så ser jag egentligen mest folk som inte gillar någon platform av någon anledning. Ta som exempel, jag gillar INTE xbox. Poff där klassa nog hälften av er mig som fanboy, men varför gör jag inte det? Jo pga deras sätt att hantera kritiken dom fick, där fick jag mig bevis på hur skräp dom är som företag och det är inget JAG vill stödja.

Visst jag gillar sony jäkligt mycket, men gillar även nintendo. Hade sega funnits kvar på konsol marknaden så hade jag med största sannolikhet gillat dom fortfarande. Ja osv.

Sony lyckades ju bli bestulna på en massa kredituppgifter. Bara en sån sak får mig att tveka att handla digitalt via dem. Så glöm inte bort att varken Sony, MS eller Nintendo är felfria.

Fanboy är du ifall du automatiskt ogillar t.ex. Microsoft för att du gillar Sony. Att man inte gillar en viss produkt är väl helt ok, men varför ska man dra allt över en kam?

Sen var väl MS inte helt dåliga på att hantera kritiken? de ändrade ju en massa efterhand. Det visar väl att de lyssnar, eller?

http://www.engadget.com/2013/03/20/microsoft-xbox-live-accoun...

Dom lyssnade inte, när massorna klagade så sa dom "deal with it". Enda anledningen att dom ändra var för dom fick så låga förbokningar.

Nej Sony och Nintendo är inte felfria, men dom LYSSNAR mer på sina kunder. Microsoft lyssnar inte på sina kunder, det har dom klart och tydligt visat

12
Skriv svar