Obehaglig julhälsning från Dying Light

Robot
Avstängd
Obehaglig julhälsning från Dying Light

blir bara mer och mer intresserad utav detta!

Medlem

En sak techland absolut kan är att göra helt fantastiska trailers

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:

En sak techland absolut kan är att göra helt fantastiska trailers

Vilket kanske inte alltid är bra eftersom man blev rätt hypad inför Dead Island.

Medlem
Skrivet av Theo B:
Skrivet av XxshadowxX:

En sak techland absolut kan är att göra helt fantastiska trailers

Vilket kanske inte alltid är bra eftersom man blev rätt hypad inför Dead Island.

själv tycker jag att dead Island var ett mycket bra spel...

Medlem

Tycker inte denna var så bra. Samma grepp som funkade förra gången - liten flicka som dör. Basically. Känns nästan lite fusk att piska upp känslor igenom små söta barn som dör. Formulär 1A.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag & 2 polare hade sjukt kul i Dead Island. Coop i det spelet var mycket underhållande.

Medlem
Skrivet av FixXxeR:

Jag & 2 polare hade sjukt kul i Dead Island. Coop i det spelet var mycket underhållande.

Så sant, känner på mig att det kommer bli ännu roligare med Coop i dying light

Medlem

Dead Island hade den bästa känslan när det kom till att slå in huvudet på zombies. Inget mer tyvärr


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag tyckte faktiskt trailern var rätt trist. Ljusår från den för Dead Island. Denna är ju så uppenbar, ett ganska ointressant grepp utan spänning.

Shat ap! Inte smart att sjunga när zombies sniffar utanför dörren.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Apministern:

Dead Island hade den bästa känslan när det kom till att slå in huvudet på zombies. Inget mer tyvärr

Det kändes precis som i verkligheten, eller?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varför kan jag inte hitta nån länk lr nåt till trailern? Surfar på ipad?

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Apministern:

Dead Island hade den bästa känslan när det kom till att slå in huvudet på zombies. Inget mer tyvärr

Det kändes precis som i verkligheten, eller?

Exakt!


signatur

Everybody needs help.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Preed:

Tycker inte denna var så bra. Samma grepp som funkade förra gången - liten flicka som dör. Basically. Känns nästan lite fusk att piska upp känslor igenom små söta barn som dör. Formulär 1A.

Svårt att knyta emotionella band till vuxna karaktärer på en minut, kan jag tänka mig.

1
Skriv svar