Playstation Plus i december – PS4-spelen gör entré

Robot
Playstation Plus i december – PS4-spelen gör entré
Medlem
Playstation Plus i december – PS4-spelen gör entré

Är det bara jag eller är december den sista månaden på året?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Den som skrivit detta verkar morgontrött eller påverkad av något.

Redaktör
Ponny

Jag är varken morgontrött eller påverkad av något. Hedersord! Jag var helt enkelt lite snabb på avtryckaren. Det jag menar är: decemberuppställningen ser ut precis så här, och den gör entré i slutet av november.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Bara jag som är besviken?

Tycker det var fattigt med bra spel till ps3 och spelen till ps4 var billiga indiespel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Bara jag som är besviken?

Tycker det var fattigt med bra spel till ps3 och spelen till ps4 var billiga indiespel.

Vas begär du till ps4 egentligen? Att ska ska få release spelen? Verkar oerhört smart av dem isf. Nooooot

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av marcus8958:

Bara jag som är besviken?

Tycker det var fattigt med bra spel till ps3 och spelen till ps4 var billiga indiespel.

Vas begär du till ps4 egentligen? Att ska ska få release spelen? Verkar oerhört smart av dem isf. Nooooot

Något i klass med drive club.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av robbis:
Skrivet av marcus8958:

Bara jag som är besviken?

Tycker det var fattigt med bra spel till ps3 och spelen till ps4 var billiga indiespel.

Vas begär du till ps4 egentligen? Att ska ska få release spelen? Verkar oerhört smart av dem isf. Nooooot

Något i klass med drive club.

Det är väl uppskjutet till och med. Nej du får nog vänta lite på att de riktigt bra spelen. Om några månader så är det inte omöjligt men dom vill nog sälja lite spel innan dom ger bort dem "gratis", om inte nu Sony betalar dem ofantliga mängder pengar då

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av robbis:
Skrivet av marcus8958:

Bara jag som är besviken?

Tycker det var fattigt med bra spel till ps3 och spelen till ps4 var billiga indiespel.

Vas begär du till ps4 egentligen? Att ska ska få release spelen? Verkar oerhört smart av dem isf. Nooooot

Något i klass med drive club.

Det är väl uppskjutet till och med. Nej du får nog vänta lite på att de riktigt bra spelen. Om några månader så är det inte omöjligt men dom vill nog sälja lite spel innan dom ger bort dem "gratis", om inte nu Sony betalar dem ofantliga mängder pengar då

Ja det blev uppskjutet. Istället får vi två indiespel man snabbt tröttnar på som ligger i klass med vad som kan köras på en PS Vita eller PS3.

Utbudet till PS3 var inte heller någon höjdare så med andra ord så är det som mitt inlägg tidigare att det är en fattig månad med få roliga saker.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Utbudet till PS3 var inte heller någon höjdare så med andra ord så är det som mitt inlägg tidigare att det är en fattig månad med få roliga saker.

Guacamelee ska enligt folk jag känner (okej, en person) vara en höjdare.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av marcus8958:

Utbudet till PS3 var inte heller någon höjdare så med andra ord så är det som mitt inlägg tidigare att det är en fattig månad med få roliga saker.

Guacamelee ska enligt folk jag känner (okej, en person) vara en höjdare.

Lätt ett av de bästa VITA spelen jag kört

1
Skriv svar