Musproblem i Windows 8.1 åtgärdade

Medlem
Musproblem i Windows 8.1 åtgärdade

Hade inga problem med varken Half Life 2 eller Metro, däremot var Hitman ospelbart, har dock bytt tillbaka till W7, så det här hjälper ju inte mig längre...

Medlem

"Musproblem i Windows 8.1 åtgärdade"

yepp, lätt, FORMAT C:

Medlem

Har varken haft problem med Metro, Hitman eller Source-spelen och då har jag både kört 8.1 preview och den skarpa versionen.

Medlem

Dem får ringa Anticimex då

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Har varken haft problem med Metro, Hitman eller Source-spelen och då har jag både kört 8.1 preview och den skarpa versionen.

Jag har inte heller haft några problem, men sedan så spelar jag inte spelen i listan ovan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Yay nice, väntat på denna fix så Deus Ex blir bra igen Slipper jag köra i Windowmode.

Inaktiv
Skrivet av Zpartan:

"Musproblem i Windows 8.1 åtgärdade"

yepp, lätt, FORMAT C:

Jag antar att du skrotar bilen när en säkring är sönder också..?

Medlem

Inte haft några problem med musen. Dock gick det och starta upp datorn med tangentbordet i Windows 8.0, så jävla smidigt och slippa böja sig ner under skrivbordet när man ville ha igång burken. Har inte ändrat något i BIOS osv, men sen 8.1 uppdateringen vill inte datorn lägre starta via tangentbordet...

Anyone?

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Inte haft några problem med musen. Dock gick det och starta upp datorn med tangentbordet i Windows 8.0, så jävla smidigt och slippa böja sig ner under skrivbordet när man ville ha igång burken. Har inte ändrat något i BIOS osv, men sen 8.1 uppdateringen vill inte datorn lägre starta via tangentbordet...

Anyone?

Jag vet att uppdateringen installerade nya drivisar och även ändrade en del inställningar, kanske det bara är det som är "fel". Kolla i inställningarna för energisparläge osv, t ex inställningarna för strömbrytare osv som styr hur datorn skall vakna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av HaxXt:

Inte haft några problem med musen. Dock gick det och starta upp datorn med tangentbordet i Windows 8.0, så jävla smidigt och slippa böja sig ner under skrivbordet när man ville ha igång burken. Har inte ändrat något i BIOS osv, men sen 8.1 uppdateringen vill inte datorn lägre starta via tangentbordet...

Anyone?

Jag vet att uppdateringen installerade nya drivisar och även ändrade en del inställningar, kanske det bara är det som är "fel". Kolla i inställningarna för energisparläge osv, t ex inställningarna för strömbrytare osv som styr hur datorn skall vakna.

Mm, har kollat en del på energialternativen och ändrat lite utan framgång. Även Googlat men inte hittat någon relevant lösning.

Medlem

Hade inga problem här heller före updaten.

Inaktiv

Förvänta mer problem iom w8.

Inaktiv
Skrivet av HaxXt:

Inte haft några problem med musen. Dock gick det och starta upp datorn med tangentbordet i Windows 8.0, så jävla smidigt och slippa böja sig ner under skrivbordet när man ville ha igång burken. Har inte ändrat något i BIOS osv, men sen 8.1 uppdateringen vill inte datorn lägre starta via tangentbordet...

Anyone?

Är detta problemet du har: http://gurustop.net/blog/2013/09/11/windows-8-1-sleep-stand-b...

Jag kan tillägga att jag har inga problem med att väcka datorn från strömsparläge med valfri knapp på tangentbordet i Windows 8.1.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av HaxXt:

Inte haft några problem med musen. Dock gick det och starta upp datorn med tangentbordet i Windows 8.0, så jävla smidigt och slippa böja sig ner under skrivbordet när man ville ha igång burken. Har inte ändrat något i BIOS osv, men sen 8.1 uppdateringen vill inte datorn lägre starta via tangentbordet...

Anyone?

Är detta problemet du har: http://gurustop.net/blog/2013/09/11/windows-8-1-sleep-stand-b...

Jag kan tillägga att jag har inga problem med att väcka datorn från strömsparläge med valfri knapp på tangentbordet i Windows 8.1.

Nej, alltså POWER ON, starta datorn efter att den varit helt avstängd med mitt USB-tangentbord. Ifrån viloläge är det inga problem att starta...

1
Skriv svar