Fragzone – Blir Titanfall Call of Dutys baneman?

Robot
Fragzone – Blir Titanfall Call of Dutys baneman?

Vem vet vad som krävs för att ge Call of Duty en match om köparna? Folket bakom Call of Duty, förstås.

#titanfall, #respawn-entertainment, #infinity-ward, #call-of-duty-ghosts


Redaktör
Fragzone – Blir Titanfall Call of Dutys baneman?

Om filmen krånglar kan du istället tanka hem den och se den lokalt. Klicka "Download"-knappen under filmen och välj lämplig storlek.

Man kan annars testa att starta filmen, mendirekt pausa den en stund så att laddningen ligger lite före.

Men viktigast är att man får se de första minuterna. Jag höll på att kalla dem episka.


signatur
Skägg.
10 Chambers

För er som gillat veckans bakom kulisserna-klipp bör också vänta kvar till efter eftertexterna.


signatur
Medlem

Ghost Spel industrins största skämt

Medlem

Speljournalister och förstå-sig-påare har ropat ut Call of Duty:s död i flera år nu.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Laddar just ned videon i 720p då er spelare inte alltid funkar som den ska.

Medlem

Inget fel med bakgrundsljud å musik, men den får aldrig överösta dialogen som den gör i reportaget med IW/Respawn.

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:

Speljournalister och förstå-sig-påare har ropat ut Call of Duty:s död i flera år nu.

Hur är det med BF serien då?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Om filmen krånglar kan du istället tanka hem den och se den lokalt. Klicka "Download"-knappen under filmen och välj lämplig storlek.

Man kan annars testa att starta filmen, mendirekt pausa den en stund så att laddningen ligger lite före.

Men viktigast är att man får se de första minuterna. Jag höll på att kalla dem episka.

Ah, ska mysa ner mig i soffan inatt och kolla på det på TVn istället!

Medlem

Absolut älskar dom här avsnitten, enda TV jag tittar på.

Medlem

Inplanerad reklampause vid 33:30?

Bra programledare, också.

Medlem

älskar verkligen när mark himlar med ögonen och alla dessa uttryck med ögonbrynet! Lite freaky!

CJ
Medlem

Kanske en idé att lägga Fragzone avsnitten i er youtube-kanal också?

http://www.youtube.com/user/FZPlay/videos

Av någon anledning krånglar Vimeos samtliga videos för mig idag, aldrig gjort så tidigare.

Njae, det tror jag inte. Hoppande och skuttande är inget revolutionerande, sedan är "Destiny" inne på samma sak som Respawn. Vi får se.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lika bra som alltid! Dock hoppade jag över intervjuerna då jag är här för att kolla på FZ-gänget och deras fredafsflumm.

Medlem

vad är det låten heter ni spelar under respawn intervjun vid 10:30?
känner igen den så väl men kan inte placera den


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Intressant avsnitt. Christers bong-imitation efter eftertexten var klockren!

Glad att vara FZ-supporter!

Medlem

Ghosts har blivit rejält ass-rapad borta på Metacritic och håller sig vid samma nivå som Infestation (fd The War Z) och Ride to Hell. Är det verkligen så illa den här gången eller rör det sig om det vanliga fanboy-syndromet?

Medlem

hahahah så himla bra avsnitt!

Medlem

Fortfarande bra avsnitt, men måste påpeka att musik och ljud ibland tog överhanden och var nära att förstöra det som sägs. Speciellt under raljeringsmomentet då musiken mer var som en konstant intro/outrovinjett som ljöd istället för lite bakgrundsmusik.

Och såklart vid intervjun med Mark Rubin där ljud och musik fick det att låta som ett hån av vad han sa. Vilket i och för sig var rätt med tanke på löftes-floppen som är CoD 11: Spöke. Går inte mer in på det.

BF och DICE, för evigt, för ljud.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Ghosts har blivit rejält ass-rapad borta på Metacritic och håller sig vid samma nivå som Infestation (fd The War Z) och Ride to Hell. Är det verkligen så illa den här gången eller rör det sig om det vanliga fanboy-syndromet?

Det är väl aldrig så illa, spelare sätter ofta betyg väldigt svart eller vitt. "Jag gillar inte det här spelet så jag ger det 1 i betyg".Inte många spel som är så dåliga att dom förtjänar en 1a eller 2a.. Men med det sagt så är det väl inte något mästerverk.

Medlem

FZ, riktiga troll

Inaktiv

Hahaha... Ljudeffekterna, musiken, fågeltvittret etc i bakgrunden under hela intervjun med Infinity Ward, gjorde hela intervjun till ett hån mot CoD-serien, särskilt under tiden han malde på om deras ruttna spelmotor. Det kändes som ett satir-program.

Medlem

Jag har inte ord för hur bra detta är. Visserligen förstörde den onödigt höga musiken stora delar av intervjuerna, men ni är så klockrena att jag inte kan störa mig på det.

"Håll käften." Guld.

Medlem

Snälla, gör avsnitten möjliga att ladda ner som poddar från itunes mm så man kan kika på pekplattan då man är på resande fot.

Redaktör
Skrivet av CJ:

Kanske en idé att lägga Fragzone avsnitten i er youtube-kanal också?

http://www.youtube.com/user/FZPlay/videos

Av någon anledning krånglar Vimeos samtliga videos för mig idag, aldrig gjort så tidigare.

Vi kan inte använda Youtube på ett bra sätt för Fragzone. Av olika skäl kan vi i nuläget lägga upp max 15 minuter långa filmer. Vi har folk som pratar med Youtube om detta, om allt går som vi vill kommer det lösa sig vad det lider. Men i nuläget måste vi använda andra lösningar.


signatur
Inaktiv

Det är riktigt avkopplande med både Sweclockers Fredagspanel och FZs Fragzone!

Medlem

Spelade mycket COD2 (PCW etc) och en del COD:MW, gav sedan upp det när de gjorde det till en pengako (tack Activision). Charmen försvann och det känns inte som att de ursprungliga skaparna fick fria tyglar.

Ställer mig lite frågande till valet av Source-motorn för Titanfall, men samtidigt inger det hopp för stöd på Linux, kanske inte direkt men i alla fall finns möjligheten framöver.

Skrivet av StrongBad:

Speljournalister och förstå-sig-påare har ropat ut Call of Duty:s död i flera år nu.

Håller helt med, tyvärr verkar publiken skiftat mer och mer åt folk som inte bryr sig om eller förstår vem som gör spelet egentligen, över tiden.

Inaktiv
Skrivet av Alekzanther:

Spelade mycket COD2 (PCW etc) och en del COD:MW, gav sedan upp det när de gjorde det till en pengako (tack Activision). Charmen försvann och det känns inte som att de ursprungliga skaparna fick fria tyglar.

Ställer mig lite frågande till valet av Source-motorn för Titanfall, men samtidigt inger det hopp för stöd på Linux, kanske inte direkt men i alla fall finns möjligheten framöver.

Skrivet av StrongBad:

Speljournalister och förstå-sig-påare har ropat ut Call of Duty:s död i flera år nu.

Håller helt med, tyvärr verkar publiken skiftat mer och mer åt folk som inte bryr sig om eller förstår vem som gör spelet egentligen, över tiden.

Lirade också COD2 en hel del, samt i en svensk clan. Dock är väl inte COD den enda "pengakon" där ute bland spel?

Medlem

Haha Christers imitationer i början var briljanta!

12
Skriv svar