Nästa "Flatout" på Kickstarter

Robot
Nästa "Flatout" på Kickstarter
Medlem
Nästa "Flatout" på Kickstarter

Läste "Fallout" först och började sträcka mig efter plånboken...

Medlem

Första jag tänker på när jag hör Flatout är att det är utsett till sämsta spelet genom tiderna och tror det ligger bland de med absolut lägst poäng på exempelvis metacritic. ...

Det är möjligt att det är Flatout 3 som är kasst och de övriga tidigare spelen är okej.

Redaktör
Skrivet av Lasrod:

Första jag tänker på när jag hör Flatout är att det är utsett till sämsta spelet genom tiderna och tror det ligger bland de med absolut lägst poäng på exempelvis metacritic. ...

Det är möjligt att det är Flatout 3 som är kasst och de övriga tidigare spelen är okej.

Det är Flatout 3 - mer ett skämt än ett spel. Tidigare delar är riktigt bra, särskilt de två första.


signatur
Medlem

Det första var riktigt skoj, speciellt på lan. Känslan när man precis prejat av polaren upp i en gran eller annat orubbligt objekt var underbar


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Flatout 1 & 2 gick varma på LAN för ett par år sen. Även mångkampen med dart,höjdhopp osv osv var vanligt. Eller destruction derby med bara skolbussar. Fun times

Hoppas hoppas så mycket att detta blir bra, och att de har kvar all "Crazyawesomefunracingandotherstuff"


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

flatout 3 var ett vidrigt spel men det är ett mästerverk i jämförelse med några av dom värre, superman 64 anyone ? ;D


signatur

always use the nubs for cover

Avstängd
Skrivet av Lasrod:

Första jag tänker på när jag hör Flatout är att det är utsett till sämsta spelet genom tiderna och tror det ligger bland de med absolut lägst poäng på exempelvis metacritic. ...

Det är möjligt att det är Flatout 3 som är kasst och de övriga tidigare spelen är okej.

Det är trean som fick dåliga betyg för det inte nådde upp till vad ettan och tvåan var, men jag själv personligen tycker trean var helt ok att lira. Även fast det inte är som dom äldre spelen.

Jag hoppas verkligen inte dom kör med respawn efter man blivit totalt förstörd i destruction derby, utgick efter det man såg i början på videon när dom pratade innan dom visade allt kaos som ska existera.

Medlem

Flatout 2 är ett av favoritracingspelen, så det här blir ett självklart köp.


signatur

Xd

Inaktiv

Flatout...vilka minnen! Hysterin när man slogs på vägarna sena LAN-kvällar. Har inte hittar något spel som gett så mycket glädje.

Medlem

Er artikel får det att låtasom om att Bugbear skulle varit ansvariga för 3:an. Man måste verkligen läsa noga för att inte få den uppfattningen av er.

Så Flatout 3: Chais and Destruction var INTE utvecklat av Bugbear.

Detta nya spel av Bugbear kommer inte heta Flatout.

Spelet ser mer än fantastiskt ut. Skulle vara kul o se det till ps4/one

Medlem

När ska de göra nästa Destruction Derby!?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Har backat detta spel, längtar!

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Läste "Fallout" först och började sträcka mig efter plånboken...

Tänkte precis samma sak..

Redaktör
Skrivet av Granen93:

Er artikel får det att låtasom om att Bugbear skulle varit ansvariga för 3:an. Man måste verkligen läsa noga för att inte få den uppfattningen av er.

Så Flatout 3: Chais and Destruction var INTE utvecklat av Bugbear.

Detta nya spel av Bugbear kommer inte heta Flatout.

Spelet ser mer än fantastiskt ut. Skulle vara kul o se det till ps4/one

Det har du rätt i. Jag tänkte poängtera det när jag skrev texten, men det föll bort. Fixat nu - tack för bra uppmaning!


signatur
Medlem
Skrivet av Granen93:

Er artikel får det att låtasom om att Bugbear skulle varit ansvariga för 3:an. Man måste verkligen läsa noga för att inte få den uppfattningen av er.

Så Flatout 3: Chais and Destruction var INTE utvecklat av Bugbear.

Detta nya spel av Bugbear kommer inte heta Flatout.

Spelet ser mer än fantastiskt ut. Skulle vara kul o se det till ps4/one

Ja, Flatout 3 borde inte nämnas över huvud taget eftersom det inte har något med det här nya spelet att göra.

Medlem

Ser fram emot detta dock!

Medlem

Flatout 1 & 2 är bland de bästa LAN-spelen som finns, tillsammans med Swat 4, AoE2 och AvP 2000.

Inaktiv

Hade gärna backat detta om de kunde tala ur skägget ang. vad för DRM spelet kommer ha. Jag har ställt frågan på Kickstarter utan att få svar, jag har även frågat dem via FB utan att få något vettigt ur dem. Känns principiellt fel att backa ett projekt om de inte kan ge ett bra svar på den frågan tyvärr. Fast jag älskar FlatOut.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Hade gärna backat detta om de kunde tala ur skägget ang. vad för DRM spelet kommer ha. Jag har ställt frågan på Kickstarter utan att få svar, jag har även frågat dem via FB utan att få något vettigt ur dem. Känns principiellt fel att backa ett projekt om de inte kan ge ett bra svar på den frågan tyvärr. Fast jag älskar FlatOut.

Mest troligt steam eller inget eftersom de ger ut det själva.


signatur

Xd

Inaktiv
Skrivet av zwete:
Skrivet av Mjauv:

Hade gärna backat detta om de kunde tala ur skägget ang. vad för DRM spelet kommer ha. Jag har ställt frågan på Kickstarter utan att få svar, jag har även frågat dem via FB utan att få något vettigt ur dem. Känns principiellt fel att backa ett projekt om de inte kan ge ett bra svar på den frågan tyvärr. Fast jag älskar FlatOut.

Mest troligt steam eller inget eftersom de ger ut det själva.

Visst, men jag vill ha ett definitivt svar innan jag pyntar upp med cash. Jag vill ha mina spel DRM-fria.

Medlem

Inget klåfingrigt förlag = WIN! Jag supportar gärna med 40 dollar (= 260 kr), lätt värt det om det är hälften så bra som ettan.

Medlem

Detta ska självklart stödjas! Det tog bara 30 år för storföretagen att inse vikten av indiespel... Det är bara finnar som kan göra ett riktigt rallyspel. Beror nog på att det är en nordisk kulturgrej. Hur många amerikaner åker iväg på Midsommarnatts-rally? Eller folkrace?

1
Skriv svar