Bilder från nedlagda Star Wars 1313

Robot
Medlem
Bilder från nedlagda Star Wars 1313

Varför? :'(

Skribent

Jag hatar denna nyheten.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

Helvete!!!!
Vad måste man göra för att få ett bra Star Wars spel med vuxen målgrupp?!
Dom hade äntligen hittat vägen, och så drar man ur proppen.....


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Så jäkla synd verkade som ett bra star wars spel, länge sedan vi haft ett.

Medlem
Medlem

Ett spel man verkligen såg fram emot.
Tycker att det kommit färre och färre spel man verkligen längtat efter på sistone.

Medlem

WHYYYYYYY!?!?!?!

Medlem

Den dagen det kommer ett bra Star Wars MMO så pluggar jag in internet kabeln i näsborren och säger upp mitt liv.

Moderator | Testpilot

Please, torture is some MORE!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Här är en bild från ett GTA-liknande spel jag utvecklade, men tyvärr så la jag ner utvecklingen av det.

Medlem
Medlem

Borde vara ett brott mot Genèvekonventionen att inte göra klart och släppa detta spel.

SE

Medlem

Dom kom väl på att dom kan tjäna 5% mer om dom byter målgrupp och gör dadda-spel för ADHD-barn istället.

Medlem

Synd att Disney inte köpte till sig utvecklarna :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ärligt talat så tappade jag intresset när jag jag att det var om Boba. Mer urmjölkade och överhyppade karaktärer får man leta efter.

Det kommer säkert utvecklas färdigt någon gång i framtiden.

Må midichlorianerna vara med Eder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sånt här gör ont i själen

Medlem

Ja ni har ju alla sagt det men....VA FAAN!

Medlem

Sämsta beslutet nånsin...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Man undrar fortfarande varför egentligen. Kan inte vara ett stort plus i CV:t direkt.

Medlem

Star Wars Kinect. Ja, kör på för fan.
Star Wars 1313. Nej för i helvete, dra i handbromsen. Ser förjävligt ut.

....

Jag skulle så fruktansvärt gärna vilja se fler Star Wars spel som vågar fokusera på något annat än Jedi. Jag är helt övertygad om att det finns massor med potential i att göra spel kring idén att du är en bounty hunter som jagar sith/jedi eller något liknande. Tvinga spelaren att änvända gadgets och strategi för att jaga och vinna över vad som är en överlägsen fiende. Tror det vore hur coolt som helst.

Så asså.... jag vill inte påstå att jag är bitter... men fy fan vad jag är bitter.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag hatar denna nyheten.

Jaha, men varför skrev du den isåfall?

Vilka studios var det förresten som skulle göra Star Wars-spel för EA och Disney? Dice, Bioware och...någon till? Studion bakom Dead Space?

Medlem

Ni kan trösta er med att kolla på Star Wars: Episode I - The Phantom Menace på kanal 6 ikväll. Jar Jar Binks är med. Mycket.

Inaktiv

Väldigt synd och väldigt dumt.

Medlem

Såg fram emot detta spelet något galet mycket Hoppas det blir verklighet ändå någon gång i framtiden.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Här är en bild från ett GTA-liknande spel jag utvecklade, men tyvärr så la jag ner utvecklingen av det.

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/filepicker/4TpW90eWR62kzuE3...

Haha jag såg vad du gjorde där.
Sant, konceptbilder går alltid att göra snyggt. Tror inte Lucas hade kunnat göra detta spel till vad vi skulle vilja ha. De var helt enkelt för dåliga, levde kvar på väldigt gamla meriter. Gjorda av personer som för längesen försvunnit från Lucas

12
Skriv svar