Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Assassin's Creed IV: Black Flag

När Ubisoft tar sig an sjöröveriets gyllene era nöjer de sig inte med intensiva havstrider och råa piratporträtt. De berättar också en oväntat intim berättelse.

#assassins-creed-iii, #assassins-creed-iv-black-flag, #ubisoft, #assassins-creed-revelations, #ubisoft-montreal, #assassins-creed-brotherhood


Inaktiv
Assassin's Creed IV: Black Flag

Nice med recension på både BF4 och Assassin's Creed 4, men hur kommer det sig att ni i princip är sist på Internet med en recension av Batman: Arkham Origins? Är väl ändå ett relativt stort spelsläpp med tanke på hur hyllade föregångarna blivit.

Medlem

Missade jag på vilket format ni spelade på'?

Bra skriven recension annars, kändes som jag förstod exakt hur du upplevde spelet.

Redaktör
Skrivet av Glaset:

Nice med recension på både BF4 och Assassin's Creed 4, men hur kommer det sig att ni i princip är sist på Internet med en recension av Batman: Arkham Origins? Är väl ändå ett relativt stort spelsläpp med tanke på hur hyllade föregångarna blivit.

Planen var att recensera Batman förra veckan, men vi fick inte spelet förrän i fredags. Jag vet inte vad det beror på. Recensionen ligger i min inkorg, vi kör ut den senare i dag.


signatur
Redaktör
Skrivet av Rakoon:

Missade jag på vilket format ni spelade på'?

Bra skriven recension annars, kändes som jag förstod exakt hur du upplevde spelet.

Fredrik har kört både PS4- och Xbox 360-versionerna.


signatur
Medlem

Bra recension, men måste fråga om stridssystemet är likadant som i trean?

Kör trean först nu och tycker att det inte alls är lika roligt som i ezios spel.. :/

Medlem

Hektisk spelhöst. Precis börjat tröttna på GTA V, ska ta tag i Beyond och sakteligen vankas in i Battlefield 4's krigsfält. Som om det inte vore nog släpps tidsslukaren Football Manager 2014 om två dagar.
Jag har inte varit en fantast av Assasin's Creed-spelen, men jag är en total sucker för piratteman. Så nu ska jag bara försöka klämma in Assassin's Creed IV: Black Flag i schemat också...!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Wait what... Är det ute till PC?

Medlem

Ahh, att detta skulle te sig att bli så bra, jag är inte intresserad av ett piratspel alls då jag inte tyckte om båtstriderna i 3an


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Redaktör
Skrivet av totte1015:

Wait what... Är det ute till PC?

Nej, bara till PS3 och Xbox 360, det släpps i november till PS4, pc och Wii U, och till Xbox One nästa år. Vi har recenserat på PS4 och Xbox 360.


signatur
Medlem

Ah, tyckte det stod PC i testplattform förut
Men baaah... 21 november?
Usch...

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Glaset:

Nice med recension på både BF4 och Assassin's Creed 4, men hur kommer det sig att ni i princip är sist på Internet med en recension av Batman: Arkham Origins? Är väl ändå ett relativt stort spelsläpp med tanke på hur hyllade föregångarna blivit.

Planen var att recensera Batman förra veckan, men vi fick inte spelet förrän i fredags. Jag vet inte vad det beror på. Recensionen ligger i min inkorg, vi kör ut den senare i dag.

Va!?!? BF4, Creed 4 OCH Batman under samma dag? Oh lawd what a glorious day

Bra recension för övrigt, blev sugen på att äntligen ta itu med AC3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Låter lovande, synd bara att man får vänta en månad extra på PC versionen:(

Medlem

Blir nog en PS4 och Blackflag


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Ahh, att detta skulle te sig att bli så bra, jag är inte intresserad av ett piratspel alls då jag inte tyckte om båtstriderna i 3an

Båtstriderna var ju det roligaste man kunde göra i 3an:P

Det ser väldigt kompetent ut om man säger så.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Glaset:

Nice med recension på både BF4 och Assassin's Creed 4, men hur kommer det sig att ni i princip är sist på Internet med en recension av Batman: Arkham Origins? Är väl ändå ett relativt stort spelsläpp med tanke på hur hyllade föregångarna blivit.

Planen var att recensera Batman förra veckan, men vi fick inte spelet förrän i fredags. Jag vet inte vad det beror på. Recensionen ligger i min inkorg, vi kör ut den senare i dag.

Kul, ser fram emot att läsa. Tack för svaret!

Medlem

Verkar trevligt. Vetifan när jag ska få tid att spela det dock. När de nu flyttat fram PC releasen så krockar den med Link between worlds till 3DS och Super Mario 3d World så Black Flag får nog vänta till nästa år för min del.

Medlem

Vad jag hörde i en intervju med någon lead för spelet att de gärna hade velat ha med båtstrids-mp men att det helt enkelt inte gick pga tekniska svårigheter.

Medlem

Blir att köpa till PS4 då


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Typiskt att PC versionen inte kommer förrän i slutet av nästa månad

Medlem

Hur är bilduppdateringen på PS4? Jag väger mellan PC och PS4 och det hänger nog på den detaljen. Finns det någon annan anledning att välja något av formaten framför de andra?

Medlem
Skrivet av Ermus:

Vad jag hörde i en intervju med någon lead för spelet att de gärna hade velat ha med båtstrids-mp men att det helt enkelt inte gick pga tekniska svårigheter.

Det va Angry Joe som intervjuade designer på MP delen där det blev förklarat att dom försökte men det va för svårt tekniskt att göra på den tiden dom hade om det ens skulle va möjligt alls.

Medlem

Oh lord! Precis kommit hem med Buccaneer Edition. Nu ska det bara bli kväll så man kan skicka dottern i säng

Inaktiv

Ser vansinnigt mycket fram emot det här. Kommer inte att få någon PS4 förrän till min födelsedag (februari 2014) och tänker inte köpa spelet till current-gen, så jag har tid att spela färdigt Brotherhood, Revelations och III innan det är dags för Black Flag. Hoppas jag...

Medlem

signatur

God is dead

Medlem

Så det här är alltså värt att köpa efter den stora besvikelsen trean gav mig? Vi får se i framtiden

Inaktiv

Gillar alla spel i serien innan 3an. Hade spelat klart 3an om jag hade hunnit ladda ner den på min ps3a innan den försvann från ps+. Är inte så förtjust i pirater eller båtar men det slutar nog med att man köper black flag till ps4an. Båtstriderna verkar boring..

Inaktiv

Frågan är om jag vill spela detta på ps4 eller på min två år gamla PC (med ett Gforce GTX 580)?

Det lär vara läckrare på PS4 va? (Och dubbelt så dyrt)

Medlem
Skrivet av eatem:

Frågan är om jag vill spela detta på ps4 eller på min två år gamla PC (med ett Gforce GTX 580)?

Det lär vara läckrare på PS4 va? (Och dubbelt så dyrt)

soffa + ett par kalla...givet.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

12
Skriv svar