Fragzone – Öppna världar och svenskt i Witcher 3

Medlem

Grymt avsnitt, som vanligt!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

nilo:
Prison Architect.


signatur
Medlem

Asså Christer har så jävla rätt! Arma 3 har det.. jag har lagt 106h enligt steam och det är gött att komma ifrån Zombies + Sandbox, man ser över buggarna efter ett tag typ som vissa bilar sitter alltid fast på samma parkering ^^ Dock kör jag Wasteland by Sa-mantra istället för Life som Christer spelar.

Underbart avsnitt!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Timosaki:

Galet vad mysiga torsdagarna har blivit. tack FZ!
Har kommit underfund med att det är programledarna som är största anledningen till att jag gillar det så mycket. Hela programmen känns så avslappnat och inte så krystade som program ofta kan bli. FZ känns hemlagat. typ.

Hade hoppats på fler tips från "tve-skägg" dock...

Eller kanske kiosklagat?

Hassan, vilka goa tider !
Bra avsnitt som vanligt, men fimpa gärna musiken som spelas under intervjuerna.
Och inför nästa vecka, gör något crazy...som att byta plats med varandra i studion t.ex.

Inaktiv

Är sen jag vet men jag måste säga att det var ett fantastiskt avsnitt med otroligt intressanta tankar från PC Gamer och tänkvärda frågor om framtiden. Ett stort tack till ännu ett fint avsnitt som träffar rakt i hjärtat.

Medlem

Skönt program!
Man mår genast lite bättre!

Om det blir en uppföljare på öppna världar-temat någon gång framöver så tycker jag det skulle vara intressant att se hur de kommande rymdspelen Star Citizen och Elite står sig. Ni skulle kunna titta på hur bra slumpmässiga procedurella världar skulle kunna stå sig, som just Elite försöker ge sig på.
Indieutvecklaren till rymdpangaren Limit Theory verkar också ha goda idéer kring detta med procedurella världar.

Tack igen för god underhållning!


signatur

/MJ

12
Skriv svar